چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه بندر کیاشهر درهمایش تعمیق فرهنگ نماز و نمازخوانی: توجه به ارزش‌های معنوی نماز در سلامت جامعه ما نقش بسیار مؤثری دارد

اختصاصی همای گیلان:حجت‌الاسلام‌والمسلمین ‘محمدعلی کریمی’ در همایش تعمیق فرهنگ نماز و نمازخوانی که از سوی آموزش‌وپرورش ،بخش کیاشهر برگزار شد، گفت: توجه به ارزش معنوی نماز در ابعاد مختلف شخصیت فردی و اجتماعی ما اثرات بسیار مطلوبی دارد..index
کریمی به نقش نماز در کاهش جرم و جنایت شد و افزود: توجه به ارزش های معنوی نماز می تواند در سلامت جامعه نقش موثری داشته باشد.

آنگاه رئیس اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این همایش به ایعاد مختلف معنوی نماز در جامعه اشاره کرد و گفت : دین مقدس اسلام و ائمه اطهار (ع) همواره بر اهمییت توجه به نماز تاکیدکرده اند و با توجه به جایگاه و ارزش نماز باید تلاش شود تا فرهنگ نماز و نماز خوانی در جامعه به خصوص در بین دانش آموزان توسعه پیدا کند.
صفایی از جمله راه های موثر در ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان را برگزاری نماز جماعت در سطح مدارس، حضور مدیران و فرهنگیان در نماز جماعت مدارس، اجرای طرح‌های تشویقی برای دانش آموزان در جهت توسعه فرهنگ نماز، آشنایی دانش آموزان با ارزش‌های معنوی نماز دانست.
در ادامه رییس اداره آموزش و پرورش بندر کیاشهر هم در این همایش به نقش و جایگاه نماز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: برگزاری نمازهای جماعت در سطح مدارس بندر کیاشهر همواره یکی از برنامه‌های مهم آموزش‌وپرورش این بخش است و تمامی مدارس این بخش از وجود نماز خانه بهره مند هستند.
رحیمی نژاد در این همایش اظهار داشت: بخش بندر کیاشهر دارای ۶۳ واحد آموزشی است که حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان نیز در آن‌ها مشغول تحصیل هستند .
وی تعداد فرهنگیان بخش کیاشهر را ۴۴۰نفر عنوان کرد

About

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …