چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه رضوانشهر: اسرائیل رفتنی است، آینده ای نیست که رژیم کودک کش اسرائیل به آن امیدوار باشد

امام جمعه رضوانشهر:

اسرائیل رفتنی است، آینده ای نیست که رژیم کودک کش اسرائیل به آن امیدوار باشد

 

امام جمعه رضوانشهر که سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بود با تشکر از حضور پرشور دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی با اشاره به سه رخداد مهم ۱۳ آبان اشاره نمود و گفت: سیزدهم آبان ۵۷ رژیم پهلوی به دانش آموزان و دانشجویان حمله کرد و صدها دانش آموز و دانشجو شهید و مجروح شدند و رژیم پهلوی هیچ وقت نتوانست پاسخگوی این جنایات باشد.

 

محمد مهدی نژاد فومنی ادامه داد: مناسبت دوم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام بود و با حرف امام که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، ملت ایران با این حرف امام تا به امروز ایستادگی کرده است.

 

وی به سخنان یکی از مقام های سیاسی امریکا اشاره نمود و افزود: که این مقام سیاسی می گوید تا دیروز ایران از ما می ترسید اما امروز ما از ایران می ترسیم، تا دیروز ما ایرانی ها را تهدید می کردیم اما امروز ایرانی ها ما را تهدید می کنند، که وزیر امور خارجه ایران در نیویورک سازمان ملل امریکا را تهدید می کند و برمی گردد این اوج افتخار و عزت برای ملت ایران است.

 

امام جمعه رضوانشهر بیان داشت: اگر ملتی صبور و مقاوم باشد، مطمئن باشید هیچ قدرتی در مقابل اینها نمی تواند ایستادگی کند.

 

مهدی نژاد فومنی به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه اشاره نمود و گفت: امروز جوانان غزه قهرمانانه در مقابل اسرائیل ایستاده اند و نیازی نسیت که حزب الله لبنان یا جمهوری اسلامی ایران به کمک شان بیاید.

 

وی خاطر نشان کرد: غزه قهرمان و رزمندگان اسلام می توانند در مقابل ارتش اسرائیل بایستند و دیدید که چطور شیرازه ارتشی که پنجمین ارتش جهان بود بهم ریخته شد و آمریکایی ها، انگلیسی ها، فرانسوی ها و آلمانی ها به کمکش آمدند.

 

امام جمعه رضوانشهر به سخنان مقام معظم رهبری اشاره نمود که فرمودند؛ اسرائیل رفتنی است، گفت: اسرائیل رفتنی است و آینده ای نیست که رژیم کودک کش اسرائیل به آن امیدوار باشد/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …