چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه رضوانشهر : مسوولین به فکر معیشت و اقتصادی مردم توجه ویژه ای داشته باشند

همای گیلان، امام جمعه شهرستان رضوانشهر در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته در مصلای امام خامنه ای این شهرستان با تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا ‌(س‌) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شب عید مسئولین نسبت به نظارت و کنترل وضع بازار توجه جدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به معوقات حقوق کارگران شرکت چوکا و شفارود خواستار پیگیری و پرداخت هر چه سریع تر معوقه ها وعیدی این قشر زحمتکش شد.

وی افزود: مسئولین شهری فضای شهر را برای ورود مسافران و میهمانان نوروزی آماده نمایند و همچنین کسبه و بازاریان رفتار مناسب با مسافرین نورزی داشته باشند.

امام جمعه رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشورهای غربی با فشارهای اقتصادی، فرهنگی و … می خواهند به نظام ما و اسلام ضربه بزنند، اما ایران در مقابل قدرت های جهانی برتر است لذا همه ما باید هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: مسئولین به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی در ادامه از استاندار گیلان در خصوص ابلاغیه سفر مدیران کل به شهرستان ها در جهت رسیدگی به مشکلات مردمی و ملاقات چهره به چهره با آنان قدردانی کرد و افزود: ان شاا… این حرکت بتواند به توسعه و پیشرفت شهرستان در همه زمینه ها کمک نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …