چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه رودسر: تکریم به آزادگان و ایثارگران از وظایف اولیه ماست .

امام جمعه شهرستان رودسر گفت: خطیب جمعه رودسر تکریم به آزادگان و جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اداره‌ها و رسیدگی به مشکلات و مسایل آنها را مورد تاکید قرار داد و افزود: روسای اداره‌ها باید بیشتر به این عزیزان رسیدگی کند.
به گزارش خبرنگار ما حجت الاسلام محمدعلی دستجردی در خطبه های نماز جمعه این هفته رودسر ادامه داد: وی افزود: اگر می‌خواهیم جامعه اعتقادی در تراز با رسول اکرم (ص) و ائمه (ع) داشته باشیم نیاز به تمرین، استقامت و ایستادگی دارد در این راستا باید از ربا، ریا، دروغ، تهمت نسبت به دوستان مسلمان دور باشیم.
این مسئول، استقامت در دین را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروز رزمندگان در غزه کاری بزرگ کردند و ارتش چهارم دنیا را با مقاومت به زانو درآوردند.
وی با توجه به سالروز ورود آزادگان در ۲۶ مردادماه ۱۳۶۹ خاطرنشان کرد: مقاومت و پایمردی آزادگان در دوران دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ غنی بین جوانان جامعه ساری و جاری شود.
خطیب جمعه رودسر تکریم به آزادگان و جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اداره‌ها و رسیدگی به مشکلات و مسایل آنها را مورد تاکید قرار داد و افزود: روسای اداره‌ها باید بیشتر به این عزیزان رسیدگی کند.
وی در ادامه با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد افزود: این کودتای ننگین انگلیسی – آمریکایی نشان داد که در طول تاریخ ما این بیگانگان هرگز قابل اعتماد نبوده اند.
وی افزود: مایه سربلندی است که با وجود تمام شیطنتی که بیگانگان در کشورهای همسایه ما انجام می دهند، به جهت موقعیت ممتاز تسلیحاتی و توان مردم ولایتمدار ایران اسلامی جرات تعرض به خود راه نمی دهند.

به گزارش خبرنگارما، آزاده جانبازحاج علی کدیور بعنوان سخنران پیش از خطبه با بیان خاطرات دوران اسارت بویژه در برگزاری نمازهای جماعت و اهتمام بر جلسات دعا توسط رزمندگان دربند رژیم بعث ، همان نمازها و دعاها را موجبات تعالی و افزایش تحمل در دوران اسارتشان عنوان کرد.

About سردبیر ارشد

Check Also

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای تختی و مهر

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای …