چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه رودسر: قطار توسعه رودسر به راه افتاده است/افتتاح ۴ طرح عام‌المنفعه در رودسر

همای گیلان:امام جمعه رودسر گفت: قطار توسعه شهرستان رودسر به راه افتاده و مسئولان به این حرکت شتاب دهند.

خبرگزاری فارس: قطار توسعه رودسر به راه افتاده است/افتتاح 4 طرح عام‌المنفعه در رودسر

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی بعد از ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با مسئولان این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مهم‌ترین مشخصه این شهیدان ایمان و تقوای الهی توأم با صداقت است که باید الگوی عملی مسئولان قرار گیرد.

وی مسئولیت در حکومت اسلامی را خطیر و تعهدآور خواند و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند بنابراین در دوران مسئولیت برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم تا رضای خدا حاصل شود.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه مسئولان برای برطرف شدن مشکلات جامعه و به سرانجام رساندن کارها تلاش کنند، ادامه داد: امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه قطار توسعه شهرستان رودسر به راه افتاده است، تصریح کرد: مسئولان این شهرستان تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی خوب و مدون و پیگیری‌های مداوم به حرکت این قطار شتاب دهند.

دستجردی افزود: براساس منویات مقام معظم رهبری و با روحیه وحدت، همدلی و مودت تلاش کنیم در راستای اقتصاد مقاومتی کارهای بزرگی برای عمران و آبادانی به انجام رسانیم تا شاهد رفاه و آرامش مردم باشیم.

 فرماندار رودسر نیز در ادامه نشست مذکور تعداد طرح‌های عمرانی مورد افتتاح این شهرستان در هفته دولت را ۱۳۶ طرح عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شوند.

امیر جانبازی طرح‌های قابل افتتاح مذکور را شامل آبرسانی، برق‌رسانی، راه و شهرسازی، شهرداری، مددجویی و … عنوان کرد.

به گزارش فارس، در نخستین روز از هفته دولت چهار طرح عمرانی و خدماتی در رودسر مورد بهره‌برداری قرار گرفت که یک طرح شهرداری رودسر در قالب اجرای فرش موزائیک بازار ماهی فروشان به صورت نمادین بود.

این پروژه در مساحت دو هزار متر مربع و با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از محل درآمدهای شهرداری رودسر سرمایه‌گذاری شده است.

یک طرح هادی در روستای کلکاسرای بخش مرکزی رودسر در قالب پروژه آسفالت به طول ۸۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان از محل منابع استانی افتتاح شد.

یک طرح اشتغالزای مددجویی کمیته امداد امام (ره) در روستای کلکاسرای بخش مرکزی با ۵۰ میلیون تومان وام از طریق صندوق توسعه ملی به بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن برای پنج نفر شغل فراهم شده است.

آسفالت راه روستای سورچان‌محله بخش مرکزی به طول یک‌هزار و ۱۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیون تومان افتتاح شد که ۵۰ خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

به گزارش فارس، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا و دیدار با امام جمعه رودسر از دیگر برنامه‌هایی بود که امروز در آستانه افتتاح از ۱۳۶ پروژه عمرانی این شهرستان صورت گرفت.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …