چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه سیاهکل در شورای اداری این شهرستان: هرآمدنی رفتنی دارد/ فرماندار سیاهکل: همه باید به نیکفر کمک کنیم

اختصاصی همای گیلان: حجت السلام شکسته دل امام جمعه سیاهکل در این نشست با بیان اینکه فرماندار سیاهکل سابقه شهرداری را هم در گذشته داشته و همچنین به مسائل عمرانی نیز آشنایی دارد از وی خواست تا به شهردار سیاهکل در بر طرف نمودن مشکلات شهری کمک نماید.
وی خاطر نشان کرد : اگر همه با همدلی و همراهی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال بتوانیم جهاد گونه گام برداریم بسیاری از مشکلات موجود را می توانیم بر طرف نماییم.
وی همچنین از زحمات ندیمی نماینده مردم در مجلس تشکر کرد و اضافه کرد : هر آمدنی رفتنی دارد و این تغیرات میان افراد در گردش است و آن چیزی که برای مردم و خداوند ارزشمند است این است که هر فرد چه دارای مسئولیت و چه بدون مسئولیت بتواند گوشه ایی از مشکلات مردم را برطرف نماید .
امام جمعه سیاهکل در انتها برای نماینده آینده هم آرزوی موفقیت کرد و از او خواست تا از تفکرات افراد مختلف استفاده نماید.
رضا اسلامی فرماندار سیاهکل در این نشست با اعلام پست های جدید و تغییرات ایجاد شده در برخی ادارات افزود: جناب نیکفر جایگزین آقای ندیمی شدند و از این پس وظیفه ماست که در راستای ارتقا و توسعه جایگاه ایران ،استان و شهرستان به وی کمک کنیم
اسلامی اظهار داشت: کشور در وضعیت حساسی قرار دارد و دغدقه رهبر ما هم بهبود وضعیت معیشتی مردم است و همکاری ما برای اجرای پروژه ها قطعا به معیشت مردم نیز کمک خواهد کرد.
در ادامه نیکویی فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از کمک هایی که توسط همه مسئولین ادارات و سازمان های شهرستان به نیروی انتظامی در انجام ماموریت هایش شده تشکر کرد.
وی ضمن تقاضا از همه مسئولین برای ادامه کمک ها به نیروی انتظامی درراستای اجرای ماموریت هایی که مقام معظم رهبری تعیین نموده است افزود: همه مسئولین دست های مختلف با بستر سازی مناسب در فضایی ارام برای تحقق شعار سال که توسط رهبری تعیین شده گام بردارند.
حسینی فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل نیز در این جلسه در خصوص برگزاری مراسم ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.
حسینی همچنین اضافه کرد: در راستای نامگذاری سال ۹۵ توسط رهبری سپاه ناحیه سیاهکل با همکاری کمیته امداد اقدام به ساخت مسکن برای محرومین نموده که در فاز اول ۵۰ واحد برای سیاهکل در نظر گرفته شد و تعهد شد تا در مدت ۱۱۰ روز این واحد ها آماده و تحویل داده شوند.
کیایی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سیاهول نیز در این نشست در خصوص برنامه هایی که در ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده به ایراد سخنرانی پرداخت.

photo_2016-05-25_18-27-17 photo_2016-05-25_18-33-43

About سردبیر

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …