چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه شهرستان سیاهکل در شورای اداری سیاهکل: اوضاع شهرستان خوب است /خدمت رسانی روبه رشد است

اختصاصی همای گیلان:امام جمعه شهرستان سیاهکل در جلسه شورای اداری سیاهکل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت : اوضاع شهرستان سیاهکل خوب و رو به رشد است زمانی به این شهرستان محروم  می گفتند اما الان وضعیت شهرستان خوب ارزیابی می شود.SAM_0914

حجت الاسلام شیدایی افزود : دفتر امام جمعه جایگاه مراجعات مردمی است ومردم از نحوه برخورد مسئولین شهرستان راضی هستند که این جای بسی خوشحالی است.

وی اظهار داشت : بر ما وظیفه است از دولت روحانی به قول رهبر انقلاب دولت تازه نفس است حمایت شود.

امام جمعه شهرستان سیاهکل خاطر نشان کر : در این شهرستان به همت نماینده بر توان افتتاحیه های خوبی انجام می پذیرد و قطعاً چهره شهرستان بهتر خواهد شد.

حجت الاسلام شیدایی با اعلام این مطلب کارخانه سیمان یک نعمت برای منطقه است اذعان داشت : ما باید قدر این نعمت را بدانیم و قطعاً مشکلات آن همچون جاده سیاهکل به  دیلمان حل خواهد شد.

وی تصریح کرد : فرماندار شهرستان شخصی مومن ، متعهد ، خوش فکر و پرتوان است امیدواریم با حمایت وی شاهد رشد شهرستان باشیم.

آنگاه فرمانده سپاه سیاهکل ضمن تبریک یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس و تبریک اعیاد شعبانیه گفت : دیدار با کاروان پیاده مرقد حضرت امام یکی ازبرنامه های ما بود که دیروز انجام گرفت.

سرهنگ حسینی افزود : در ۱۳ خرداد هم با ۶ اتوبوس جهت شرکت در مراسم ارتحال امام حرکت خواهیم کرد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل گفت : یکی از خواسته های ما از مسئولین این است که با جذب دانش آموزان بخصوص دختران در امر کارورزی همکاری نمایند.

ایرج بدرود افزود : ما باید برای دانش آموزان اوقات فراغت فراهم نماییم تاآموخته های پرورشی شان به فراموشی سپرده شود واین امر همکاری مسئولین را می طلبد.

 

 

About

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …