چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه لنگرود خبر داد: راه اندازی «قرارگاه ۱۷ ربیع» برای کنترل قیمت ها و مبارزه با گران فروشی در این شهرستان

اختصاصی همای گیلان، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین “مهدی نقوی” در خطبه های نماز جمعه امروز( ١۶ آبان ماه ٩٩) که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات آمریکا نسخه ای که در حال اجراست دقیقا همان نسخه ایست که آمریکا یک زمانی این سیاست را در دیگر کشورها پیاده می‌کرد، امروز همان سیاست خودشان بلای جانش شده است این یک انحطاط است، رهبر معظم ما فرمودند: انحطاط آمریکا به انهدام آمریکا منجر خواهد شد.

وی افزود: سیاستمداران آمریکا، امروز خودشان اعتراف می کنند به اینکه ما متقلبانه ترین انتخابات را در دنیا داریم، انحطاط از این آشکارتر.

نقوی با بیان اینکه خدا نبخشد آن کسانی که کشور ما را به جایی رساندند که امروز یک جوان ایرانی برایش انتخابات آمریکا مهمتر از انتخابات کشور ما باشد، افزود: استیضاح فرد امروز به صلاح نیست اما استیضاح یک تفکر و یک جریان در کشور برای اینکه جامعه به یک بصیرتی برسد لازم است.

امام جمعه لنگرود به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری که در روز ولادت پیامبر عظیم‌الشأن، فرمودنند: این گرانی‌ها در کشور بی‌منطق و بی توجیه می باشد، افزودند: گرانی ها به دلیل کم کاری ها، ناهماهنگی‌ها، بی‌عملی ها و فرصت سوزی ها میباشد، گرانی های کمر شکن واعتماد سوز، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ دولت باید پاسخگو باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یک مسئول در این کشور بیاید بگوید فروش مرغ بیش از ۳۰ هزار تومان گران فروشی است، تصریح کرد: ۱۹ هزار تومان می فروشند مرغ! یعنی تا ۳۰ هزار تومان گران فروشی نیست! ما دچار این مشکلات هستیم…خون شهدا بالاخره یک روزی گریبان این افراد را خواهد گرفت.

خطیب جمعه لنگرود با اشاره به شکل گیری (قرارگاه ١٧ ربیع اول) که باز هم خدا به سپاه پاسداران انقلاب خیر بده، افزود: آقا فرمایشاتشان را بخوانید، آخر فرمودنند: نیروهای مسلح بیایند پای کار حل مشکل گرانی، اول دولت، مجلس، قوه قضائیه و در آخر فرمودنند: نیروهای مسلح هم بیاید، اولین کسی که آمد پای کار، نیروهای مسلح بودنند. این یعنی ولایت مداری، و این قرارگاه ١٧ ربیع باید در استان‌ها و شهرستانها شکل بگیرد.

وی همچنین اظهار داشت: در همین شهر طی یک روز، چند هزار بطری روغن فروخته می شود، کاسب محترم فروشگاه همین شهر می‌گوید، شخصی آمده و گفته من برای ۶ ماه روغن خریده ام، اگر دارید باز هم بخرم! دادستان محترم اینجا باید ورود پیدا کند، تعزیرات اینجا باید خودشان را نشان بدهند نه اینکه ما دست روی دست بگذاریم…این خیانت است.

ایشان در پایان خطبه ها گفت: بخاطر بی تدبیری گذشته، چندین روستا هویت خود را، تولید خود را، فرهنگ روستایی خود را از دست میدهند و در شهر چاف و چمخاله ادغام می شوند، حال بخاطر یک بی تدبیری دیگر از شهر چاف و چمخاله جدا می شوند! چه کسی پاسخگوی سرگردانی وحیرانی این روستائیان است؟!

✍سید محمد صادق عابدینی/خبرنگار شهرستان لنگرود

 

 

باکانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …