چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه لنگرود: *ما در جنگ اقتصادی هستیم*

اختصاصی همای خبر، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی، امام جمعه لنگرود در خطبه های نمازجمعه(٢۵ مهرماه ٩٩) که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع این شهر برگزار شد با تسلیت مصیبت رحلت رسول‌ مکرم اسلام‌(ص) و شهادت سبط اکبرش امام‌ مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: با پایان یافتن ماه صفر، سفره عزاداری دو ماه محرم و صفر برچیده می شود.

وی در ادامه افزود: امروز در کشور جمهوری اسلامی ایران بعضی ها صلح امام حسن(ع) را تحریف می‌کنند، زمانی مسئولین کشور ما گفتند که پیامبر(ص) همینطور می رفت پای میز مذاکره، توافق برای توافق، برای اینکه عملکرد خودش را، فکر خودش را درست جلوه دهد در سیره پیامبر تحریف ایجاد می کند.

امام جمعه لنگرود در ادامه با بیان این که ما حقیقتاً نگرانیم، اگر امروز در بعضی از کشورهای اسلامی آیات جهاد را از قرآن حذف کردند گفت: این از همین جا آغاز می‌شود، سیره پیامبر تحریف می‌شود، آیات قرآن تحریف می‌شود، بعدش آیات جهاد را حذف می‌کنند.

نقوی افزود: مقام معظم رهبری چند روز قبل فرمودند: بعضی‌ها اسم عقلانیت و عقل را می‌آورند اما منظورشان ترس، انفعال و فرار از مقابل دشمن است در حالی‌که فرار کردن و ترسیدن، عقلانیت نیست. این ترس شماست که جسارت به دشمن می دهد، حرف و سخن شما به دشمن جرأت می دهد.

وی تصریح کرد: می گوید چون امام مجتبی صلح کرد، پس ما هم بیایم با آمریکا صلح کنیم، سازش کنیم، تسلیم بشویم…دیگر خسته شدیم! خستگی خودشان رو می گذارند پای ملت… همین صحبت به دشمن چه پیامی می دهد؟ پیام این است که شما فشارتون رو تحریمهایتان را افزایش بدهید.

*امام جمعه لنگرود در پایان با اشاره به این که امروز در کشور چه خبر است؟ اظهار داشت: امروز دشمن از بیرون پیام می‌دهد که من می‌خواهم تحریم‌ها را افزایش بدهم، از داخل هم می‌گویند که پس بیاییم اف‌ای‌تی‌اف را بپذیریم، پذیرش اف ای تی اف مساوی است با به خطر افتادن امنیت اقتصادی کشور، ما درجنگ اقتصادی هستیم.*

گزارش و عکس از سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

سند راهبردی فضای سبز بندر کیاشهر با حضور مدیران استانی و شهرستان رونمایی شد

سند راهبردی فضای سبز بندر کیاشهر با حضور مدیران استانی و شهرستان رونمایی شد   …