چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه لنگرود گفت: *ولایت، کشتی نوح نجات ما است*

‍ نماز جمعه این هفته لنگرود(٢ آبان ماه ٩٩)به امامت حجت الاسلام مهدی نقوی امام جمعه لنگرود در مسجد جامع این شهر برگزار شد

اختصاصی همای خبر، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی نقوی امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، همه نمازگزاران را به رعایت تقوا و بندگی خداوند متعال و ادای حق بندگی، که ما بنده و مخلوق خدای متعال هستیم، ما از خود، وجودی نداریم. همه حیات و ابعاد زندگی ما در اختیار خدای متعال است اظهار داشت: ما بنده ی خدا هستیم در بندگی خدای متعال کم نگذاریم فقط نما ما “قربه الی الله” نباشد، همه امور زندگی ما “قربه الی الله” باشد. ما تنها هدف خلقت ما بندگی خدا است. آن شاء الله همه ما در مسیر تقوا و در مسیر بندگی خداوند متعال باشیم.

وی در ادامه گفت: انسان گاهی اوقات میشنوه در جامعه که فلان مسئول میگه باید اینطور شود، باید اینطور نشود، باید اینطور می شد، نمی شد، این باید گفتن ها را مقام معظم رهبری، ولی جامعه، امام جامعه، حجت امام عصر بر ما. باید با چه تعبیری بیان کنند، ایشان صراحتا فرمودند: مخاطب این باید ها کی است؟ این که باید مثلا با قاچاق کالا مقابله کنیم. مخاطب این باید ها کیه؟ خوب، خود شما مسئولین هستید.

خطیب نماز جمعه لنگرود درادامه با اشاره به این که در جامعه ای اهل تولی باشد باید نباید رو ولی جامعه و امام جامعه مشخص می کند تصریح کرد: دیگران نباید بگن اینطور بشه، باید اینطور نشه آنها باید مطیع باشند و اطاعت کنندو کار را پیش ببرند. ما متاسفانه دچار غفلت و مشکل هستیم که امیدوارم آن شاء الله مسئولین کشور به این مسئله توجه و عنایت لازم رو داشته باشند، *ولایت، کشتی نجات ما است.*

نقوی افزود: امروز رهبر جامعه داره میگه بیاید راه نجات شما این نکته است، رعایت این مسئله است. می خواهید اقتصاد درست بشه؟ آقای مسئول به این نکات عمل کن. میخواهید وضعیت فرهنگ درست بشه، این مسئله رو رعایت کن. میگن نه ما میریم مثلا سراغ اون قله، میریم سراغ اون کوه، میریم دست به دامن آمریکا بشیم، مشکلات ما حل میشه.

وی با بیان این که بارها رهبری میگه، بیاید این کار را انجام بدید، کشور را نجاتش بدید، اظهار داشت: *تمام اختیارات رو رهبری به سران سه قوه دادند، تمام اختیارات.* آنوقت میگن ما اختیار نداریم، شما چه اختیاری لازم داشتید که رهبری به شما ندادند. اگر اختیار این که ما کشور را ببریم به سمت پرتگاه ارتباط و مذاکره با شیطان، این همان عاقبتی رقم میخوره که برای فرزند نوح رقم خورد.

امام جمعه لنگرود تصریح کرد: امروز کدام کشور رو شما، کدام ملتی را شما در دنیا پیدا می کنید از ارتباط با آمریکا به یک عزت دست پیدا کرده باشد. اگر یک ملتی از ارتباط با شیطان بزرگ به یک پیشرفت و به یک عزتی دست پیدا کرده به ما معرفی کنید، این ذات شیطانه، اما ما متاسفانه از این نکات غافل هستیم.

 نقوی در پایان با تبریک هفته نیروی انتظامی، اقدامات و فعالیت‌ این نیرو را ارزشمند توصیف و اظهار کرد: امنیت؛ بهبود آرامش سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه را به دنبال داشته است و باید قدردان این عزیزان باشیم.

گفتنی است پیش سخنران این هفته نماز جمعه مجید نیکویی
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود بود.

شایان ذکر است به مناسبت هفته نیروی انتظامی از دکتر علی امیدوار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مهدی رجایی شهردار و مهران کاظم زاده رئیس ثبت احوال لنگرود به پاس همکاری با نیروی انتظامی تقدیر شدند.

گزارش و عکس از سید محمد صادق عابدینی/خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …