چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه موقت رشت: مخالف بداخلاقی‌ها هستیم/مسئولان آمار بدهکاران بانکی را شفاف‌سازی کنند

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه با بداخلاقی‌ها مخالفت هستیم، گفت: دو آمار ۸۲ هزار میلیارد تومانی و ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی بدهی بانکی توسط مسئولان ارائه شده که زیبنده دولت اسلامی نیست.

خبرگزاری فارس: مخالف بداخلاقی‌ها هستیم/مسئولان آمار بدهکاران بانکی را شفاف‌سازی کنند

همای گیلان:حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه سبک زندگی از موضوع‌های مهم جامعه است، اظهار داشت: علما، اساتید دانشگاه‌ها و معلمان مسئولیت بزرگی در تدوین سبک زندگی دارند.

وی بر مراقبت از سیرت انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: سبک زندگی یکی از مباحث بنیادی در انقلاب اسلامی است.

وی مقام معظم رهبری را پرچمدار حاکمیت اسلامی دانست و گفت: سبک زندگی در تمام عرصه‌ها وجود دارد.

پوررضا نامگذاری توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال‌ها را دارای نقش راهبردی و کلیدی برای کشور عنوان کرد و یادآور شد: نخبگان جامعه باید راهبردهای مقام معظم رهبری را مستندسازی کنند و به اثبات برسانند.

وی اقتصاد را از موضوع‌های مهم در جامعه خواند و خاطرنشان کرد: عزت مسلمانان با توسعه اقتصادی محقق می‌شود.

امام جمعه موقت رشت در آستانه ماه مبارک رمضان افزود: رمضان ماه مهمانی خداوند است و مومنان با دوری از غفلت‌ها و توجه بیشتر به پروردگار انرژی مضاعف کسب می‌کنند.

وی تقوا را بلندترین شعار در نماز جمعه عنوان کرد و گفت: تقوا دوری از حرام و توجه به واجبات است.

پوررضا با اشاره به فعالیت گروه‌های تروریستی در عراق گفت: آمریکا اعلام کرده که آمادگی مقابله با گروهک‌های تروریستی را دارد که این هم از ترفند و دروغ او است.

وی به موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران اشاره کرد و افزود: مذاکرات را با نگاه مثبت پیگیری می‌کنیم و مردم ایران به این باور رسیده‌اند که نمی‌توان بر عهد و پیمان دشمن ایمان داشت.

خطیب موقت رشت اضافه کرد: مذاکرات هسته‌ای ملت ایران را به این باور رساند که برطرف شدن مشکلات کشور نباید به حل مذاکرات هسته‌ای گره زده شود.

وی بر ضرورت استفاده از نیروهای داخلی و متخصص برای برطرف شدن مشکلات و مسایل کشور تاکید کرد.

پوررضا با اشاره به ارائه آمار بدهی بانکی توسط مسئولان کشور متذکر شد: دو آمار ۸۲ هزار میلیارد تومانی و ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی بدهی بانکی توسط مسئولان ارائه شده که زیبنده دولت اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه با بداخلاقی‌ها مخالفت هستیم، خاطرنشان کرد: دولت روحانی به مردم آمار شفاف ارائه کند.

پوررضا در ادامه از مسئولان خواست تا در ماه مبارک رمضان به مباحث اعتقادی و اسلامی بیشتر بپردازند/فارس

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …