چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه پره‌سر: سخنان روحانی در سازمان ملل نشان‌دهنده اقتدار ملت ایران است

همای گیلان:امام جمعه پره‌سر به سفر رئیس جمهور به نیویورک اشاره کرد و گفت: سخنان روحانی در سازمان ملل نشان‌دهنده اقتدار ملت ایران است.
خبرگزاری فارس: سخنان روحانی در سازمان ملل نشان‌دهنده اقتدار ملت ایران است

 حجت‌الاسلام محمد مهدی‌نژاد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز پیوند امام علی (ع) و فاطمه (س) اظهار کرد: بیداری اسلامی در منطقه از دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی به دیدار فرماندهان نظامی با مقام معظم رهبری در هفته جاری اشاره کرد و افزود: اگر از فرهنگ دفاع مقدس به‌درستی استفاده شود به سود ملت ایران است.

مهدی‌نژاد ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهان را از درس‌های دفاع مقدس خواند و بیان کرد: پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس موجب شده کشورها فکر تهاجم نظامی به ایران اسلامی را از ذهن خود خارج کنند.

امام جمعه پره‌سر پیروزی در دفاع مقدس را با پیروی از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: مسلمانان در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی با استفاده از تجربه دوران دفاع مقدس ایستادگی در مقابل ظالمان را آغاز کردند.

وی به سفر رئیس جمهور به نیویورک اشاره کرد و گفت: سخنان روحانی در سازمان ملل نشان‌دهنده اقتدار ملت ایران است.

مهدی‌نژاد تداوم تحریم‌ها علیه ملت ایران را اشتباه راهبردی آمریکا ذکر کرد و یادآور شد: اقتصاد بعضی از کشورهای غربی به دلیل قطع صادرات به ایران فلج شده است.

امام جمعه پره‌سر با اشاره به گروه تروریستی داعش در منطقه، اظهار کرد: عربستان سعودی به داعش باج می‌دهد تا به این کشور حمله نکند.

وی به حمله آمریکا به سوریه و عراق به بهانه مقابله با داعش اشاره کرد و افزود: آمریکا با سیاست دوپهلو و دروغ تروریست‌های داعش را تجهیز کرده است.

مهدی‌نژاد هدف تشکیل ائتلاف علیه داعش را نابودی سوریه و عراق دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا نابودی زیرساخت‌های سوریه و عراق را هدف رفته است.

امام جمعه پره‌سر همچنین با اشاره به آغاز سرشماری عمومی کشاورزی از پنجم مهر ماه جاری در کشور، بیان کرد: کشاورزان اطلاعات صحیح را در اختیار آمارگیران بگذارند.

وی با بیان اینکه سرشماری عمومی کشاورزی ربطی در پرداخت یارانه‌ها ندارد، تصریح کرد: سرشماری عمومی کشاورزی در راستای برنامه‌ریزی برای سیاست‌های کلان کشور انجام می‌شود./فارس

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …