چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه چابکسر:ماه محرم بهترین فرصت برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است

اختصاصی همای گیلان:امام جمعه بخش چابکسر شهرستان رودسر گفت:ماه محرم بهترین فرصت برای احیای مسئله مهم و اساسی امر به معروف و نهی از منکر است.

imamjomechaboksar
حجت الاسلام کشاورز امام جمعه بخش چابکسر در مراسم زیارت عاشورا که با حضور فرمانده انتظامی و جمعی از پرسنل انتظامی شهرستان رودسر در نماز خانه ستاد فرماندهی برگزارشد , افزود:فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر به عنوان یک نیاز اساسی و مهم برای جامعه اسلامی است و باید به شکل صحیح و جامع در جامعه پیدا شود.

وی با بیان اینکه قیام حضرت امام حسین (ع) برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکربود,تصریح کرد:عالی ترین جلوه معروف حکومت عادله و زشت ترین جلوه منکرنیز حکومت ظالم است افزود:امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف حکومت عادله و زشت ترین جلوه منکر نیز حکومت ظالم است که امام حسین (ع) در قیام خود بر علیه حکومت یزیدیان به خوبی این مسئله را تنبین فرمودند.

حجت الاسلام کشاورز با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان,اباعبدالله الحسین (ع) افزود:امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام فرمودند و این قیام و فلسفه شکل گیری آن باید به شکل صحیح و منطقی منتقل شود.

این مقام آگاه در خاتمه سخنان خود , خاطر نشان کرد:عزاداری حسینی باید با تمسک به سنت و آموزه های دینی از اعمال خرافه دوری و با دوری از اعمالی که موجب وهن و تشع در اذهان عمومی و بین المللی می شود در راه اقامه عزای حسینی به بهترین نحو گام بردارند.

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …