چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه چابکسر: خسارت تولیدکنندگان گل چابکسر بر اثر برف پرداخت شود

امام جمعه چابکسر گفت: خسارت ناشی از برف باغداران مرکبات و تولیدکنندگان گل و گیاه چابکسر پرداخت شود.

خبرگزاری فارس: خسارت تولیدکنندگان گل چابکسر بر اثر برف پرداخت شود

همای گیلان: حجت‌الاسلام محمود کشاورز قاسم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به خسارت ناشی از برف باغداران مرکبات و تولیدکنندگان گل و گیاه در زمستان سال گذشته اظهار کرد: ۷۷ درصد تولیدکنندگان و باغداران مرکبات چابکسر بیمه نبودند.

وی خواستار حمایت ویژه دولت از تولیدکنندگان گل و گیاه چابکسر شد و افزود: مسئولان برای خسارت‌دیدگان مذکور تسهیلاتی در نظر بگیرند.

کشاورز قاسم‌آبادی در ادامه بر مقابله با بدآموزی ماهواره‌های بیگانه تاکید کرد و گفت: رسانه ملی قابلیت برنامه‌ریزی مناسب برای مقابله با ماهواره‌های بیگانه را دارد.

امام جمعه چابکسر با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران از حمایت مردم و ائمه جمعه برخوردار است، تصریح کرد: تیم مذکور با اقتدار به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: بیداری اسلامی سبب هراس دشمن شده است.

امام جمعه چابکسر همچنین به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: مؤمنان با دوری از غفلت‌ها و توجه بیشتر به پروردگار انرژی مضاعف کسب می‌کنند.

وی با توصیه همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا به معنای نگه داشتن حرمت خداوند متعال است/فارس

 

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …