چاپ مطلب چاپ مطلب

امام پناهی،فرماندار شهرستان رشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه ،مشاورین امین ما هستند

همای خبر/فرماندار شهرستان رشت با گرامیداشت هفته خبرنگار در جمع اصحاب رسانه گفت:ایام شهادت امام حسین (ع)را تسلیت می گویم.هم چنین ضایعه فوت شاعر نام آور گیلانی،هوشنگ ابتهاج را هم به شهروندان رشتی تسلیت می گویم.
امام پناهی افزود: دغدغه خبرنگاران برای مردم به حق است.
وی در ادامه عنوان کرد:برای ارتباط با مردم با این نگاه که یک مدیر همیشه باید در میدان و چهره به چهره مردم کار کند،شأنیتی قائل نیستم.
فرماندار شهرستان رشت افزود: مدیران شهرستانی بویژه در حاشیه شهر ها باید بدون واسطه خدمت جهادی داشته باشند.
وی در ادامه تصریح کرد: پیگیر مطالبات و مشکلات مردم هستیم.
امام پناهی افزود: برطرف کردن مشکلات در طی برنامه ریزی کمیته برنامه ریزی و اولویت بندی شهرستان رشت تداوم دارد.
وی در ادامه تأکید کرد: نباید تحریم ها بهانه ای برای کار نکردن باشند.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به عملکرد مثبت دولت ،افزود: این دولت با تلاش پیک شدید کرونایی را با مهیا کردن واکسن برای مردم ،پشت سر گذاشت.هم چنین ۴۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی اوراق قرضه دولت قبلی را که برای پروژه های مختلف هزینه شده، تحویل و روزانه ۱۲ هزار میلیارد تومان این بدهی را تصفیه می‌کند.
وی در ادامه اظهار داشت: انتظار داریم رسانه ها ضمن انعکاس دغدغه های مردم،عملکرد دولت را بیان کنند تا مردم به نظام امیدوار شوند.
امام پناهی افزود: ما بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم نظام کردیم و مردم با وجود این فشارهای اقتصادی پشت نظام و رهبری هستند.
امام پناهی در ادامه تصریح کرد: ما نمی خواهیم سیاه نمایی شود.
وی هم چنین گفت: وظیفه ما خدمت بی منت به مردم است.در عین حال باید متخلفان نیز اصلاح رویه بدهند.
فرماندار شهرستان رشت افزود: رسانه ها با ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان در اطلاع رسانی وتنویر افکار عمومی و ایجاد امید آفرینی تلاش می کنند.
امام پناهی تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه مشاورین امین ما هستند.
تمام تلاش ما در برقراری ارتباط با اصحاب رسانه است.مدیران هم باید پاسخ گوی مردم و رسانه ها به صورت مستدل باشند.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در بخش نان اظهار داشت: دغدغه مردم در مورد مسئله نان به حق است.
فرماندار شهرستان رشت افزود: در شهرستان رشت ۱ هزار نانوایی داریم که ۵۷۰ نانوایی در شهر رشت و مابقی در بخش ها فعالیت می کنند. هم چنین ۱۴۰ نانوایی امین داریم که ۵هزار کیسه آرد اضافه دادیم تا علاوه بر ساعت پخت نان ،نان اضافه پخت کنند.
وی با اشاره به لزوم تثبیت مدیر ان شهری در خاتمه افزود: قانون حدود اختیارات شورای شهر که انتصاب شهردار یکی از اختیاراتش است را مشخص کرده است.بنابراین با وجود خواسته شهروندان بر تثبیت مدیریت شهری، قانون اختیار استیضاح شهر دار را به شورا داده و فرمانداری وظیفه نظارت
بر مصوبات شورا را دارد.
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت نیز در این نشست گفت: معضل سامان دهی سگ های ولگرد و بلاصاحب در سطح شهرستان با اجرای یک طرح ضربتی ۳ ماهه تکلیف شده که طی آن برای جمع آوری،عقیم سازی و سم پاشی محوطه نگهداری آن ها انجام خواهد شد .
عموزاد افزود: معضل جمع آوری و سامان دهی سگ های ولگرد بدون فشارهای گروه های حامی حیوانات تا دو سال آینده ،در سطح شهرستان رشت ،برطرف خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: باید دغدغه های محیط زیستی در مورد کباب فروشی های سطح شهرداری رشت اعمال شود.
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت افزود: باید پایگاه آماری از فروشندگان کباب در سطح شهرداری تهیه و بحث بهداشتی ،اشتغال،و تبعات اجتماعی این افراد مد نظر قرار گیرد.
وی در ادامه عنوان کرد: فرمانداری شهرستان رشت در مورد سامان دهی فروشندگان کباب خیابانی نقش نظارتی و حاکمیتی دارد و حل این مسئله با در نظر گرفتن همه تبعات آن برعهده شهرداری رشت است.
عموزاد هم چنین گفت: جمع آوری معتادان متهاجر از سطح شهر بنا به دستور ریاست جمهوری ،تا پایان شهریور انجام خواهد شد.در این راستا مرکز ماده ۱۶ این شهرستان با ظرفیت ۲۵۰ نفر گنجایش راه اندازی و معتادان متهاجر جمع آوری خواهند شد.
وی در خاتمه افزود: جمع آوری افراد بی خانمان هم در برنامه ما هست.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …