چاپ مطلب چاپ مطلب

امدادرسانی تیم کنترل بحران و آتش نشانی شرکت سیمان خزر در آتش سوزی باغات زیتون روستا های برند و بیورزین لوشان

همای گیلان:??در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و با اعزام تیم کنترل بحران و آتش‌نشانی سیمان خزر در آتش سوزی با غ های زیتون روستا های برند و بیورزین در کنارجاده اختصاصی شرکت را اطفای حریق کردند .

??به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر، در پی وقوع آتش سوزی  روز چهارشنبه بعد از ظهر ساعت ۱۷:۳۰ در روستا های برند و بیورزین( باغات کنار جاده اختصاصی سیمان خزر) در پی درخواست کمک مدیریت بحران شهر لوشان از شرکت سیمان خزر و دستور مدیریت شرکت , با اعزام تیم کنترل بحران و آتش نشانی در اطفای حریق این حادثه طبیعی همراهی چشمگیر و تلاش سازنده ای داشته اند که این اقدام از سوی مدیریت ستاد بحران شهرستان مورد تقدیر قرار گرفت.

?بر اساس این گزارش، این حادثه که از ساعت ۱۷:۳۰ شدید رخ داد، منجر به آتش سوزی درختان زیتون و مراتع اطراف روستاهای بیورزین و برند و با وزش باد شدید باعث گسترده شدن حریق شد.

?شرکت سیمان خزر نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود و به درخواست مدیریت بحران شهر لوشان با هماهنگی با واحدهای عملیاتی شرکت، تیم آتش‌نشانی خود را در منطقه مستقر  و توانست در اقدامی سریع و دقیق به اطفای حریق در مزارع زیتون همشهریان منطقه کمک کند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …