چاپ مطلب چاپ مطلب

امدادگران کمیته امداد گیلان خاطرات دفاع مقدس را ورق زدند

همای گیلان:به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای امدادگر ، کارکنان رزمنده کمیته امداد گیلان طی مراسمی با حضور یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرات آن دوران را ورق زدند.

13930623000632_PhotoA

  به گزارش اداره ی روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ، در این مراسم محمود باقری خطیبانی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از آن دوران گفت: دیروز تکلیفمان ایستادن دربرابرمتجاوزانی بودکه زورگویان دنیا حمایتشان میکردند وامروز وظیفه مااین است گوش به فرمان رهبرمعظم باشیم و ازنظام اسلامی و دستاوردهای خون شهدا پاسداری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگرچه سالها ازدوران پرافتخار دفاع مقدس گذشته اماجنگ همچنان ادامه دارد افزود: در دوران دفاع مقدس همه رزمندگان جان خود را کف دست گرفته و فقط به حفظ استقلال میهن و دفاع از انقلاب و نظام وامام فکر می کردند و بسیاری از آنان نیز در همین راه از جان خود مایه گذاشتند و شهد شهادت را نوشیدند.

این رزمنده بسیجی که هم اینک نایب رییس شورای اسلامی شهررشت میباشد عضویت درشورا رافرصتی برای خدمت بیشتربه مردم ونظام اسلامی عنوان کرد و گفت : نبایدازفرصتهای خدمت سواستفاده کرد بلکه باید باخدمت صادقانه مردم رابه این نظام امیدوارتر نمود.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از امدادگران رزمنده نیز به بیان خاطرات خود در دوران دفاع مقدس پرداختند.

 

 

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …