چاپ مطلب چاپ مطلب

 امکان صادرات گوشت بسته بندی از نیمه دوم سال/ واردات گوشت از آفریقای جنوبی، روسیه مغولستان و کنیا

 امکان صادرات گوشت بسته بندی از نیمه دوم سال/

واردات گوشت از آفریقای جنوبی، روسیه مغولستان و کنیا

مجتبی نوروزی، رئیس سازمان دامپزشکی: با توجه به وضعیت خوب مراتع در سال جاری و افزایش تولید دام روستایی و عشایری شرایط به شکلی پیش می رود که از نیمه دوم امسال امکان صادرات گوشت بسته بندی مهیا می شود. به دنبال بازارهای صادراتی عراق و خلیج فارس هستیم.

همای خبر- نقل از اناق بازرگانی گیلان از ابتدای سال تاکنون ۶۵۰۰ تن گوشت مرغ به کشورهای هدف به طور عمده به عراق صادر شده است. حدود ۴۰ هزارتن محصول تخم مرغ از ابتدای سال تاکنون به هفت کشور از جمله امارات، قطر، عراق، افغانستان و تاجیکستان صادر شده است.

🔹اکنون در نزدیکی تهران سردخانه ای ۱۵ هزارتنی تامین و بسته بندی و عرضه گوشت قرمز و گوشت مرغ را با قیمت های مصوب تنظیم بازاری داریم، این ظرفیت برای تنظیم بازار تهران است تا مردم دغدغه ای در تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ نداشته باشند.

🔹روزانه ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارداتی وارد این بارانداز می‌شود که بین شبکه های عرضه توزیع می شود و ۵۰ تن گوشت برای قراردادهای این بارانداز به بخش خصوصی است.

🔹این میزان گوشت وارداتی گرم و منجمد از کشورهای روسیه، مغولستان، آفریقای جنوبی و کنیا با قیمت‌های تنظیم بازاری در برخی از فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

انتهای پیام/

About نسرین عشقی

Check Also

مشاور وزیر نفت: مدیران باید برپا کننده فریضه نماز در سازمان باشند

مشاور وزیر نفت: مدیران باید برپا کننده فریضه نماز در سازمان باشند   امیرحسین شاهانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *