چاپ مطلب چاپ مطلب

امیدوارم در انجام وظایف خود در کنترل و مهار بحران برف در بین مردم روسفید شده باشم . از صبر و بردباری مردم سپاسگزارم

 

امیر جانبازی رودسری سرپرست فرمانداری رودسر در گفتگویی با خبرنگار عقیق گزارشی مبنی بر مهار و کنترل برف  به مردم اعلام داشت که به قرار ذیل است

untitled

سرپرست فرمانداری رودسر گفت : پس از وزیدن بادشدید با سرعتی معادل ۹۰ کیلومتر بر ساعت در ساعات پایانی جمعه شب مورخ ۱۱/۱۱/۹۲ بارش رحمت الهی به شکل برف و برودت هوا ، شهرستان رودسر ایامی سرد را تجربه نمود این بارش کل شهرستان را تحت پوشش قرار داد . با هماهنگی های بعمل آمده و حضور بموقع اعضا ستاد مدیریت بحران شهرستان و برگزاری جلسات متعدد این ستاد مبنی بر رسیدگی بموقع به اولویت های بحران با توجه به بارش شدید برف ، سعی شد راههای اصلی در محور رودسر به چابکسر مسدود نگردد که این امر با تلاش اعضا امکان پذیر شد . پس از آن بازگشایی راههای فرعی در اولویت بعدی قرار گرفت و سپس در راههای روستایی بازگشایی صورت گرفت . اکنون در حال بازبینی مسیرها و روستاها هستیم تا چنانچه نیاز به عملیات خاص باشد انجام وظیفه نماییم .

جانبازی رودسری افزود :  قطعی گاز و برق و آب در معدود مناطق ایجاد شده بود که خوشبختانه در اسرع وقت مرتفع گردید و سعی گردید همشهریان و هم شهرستانی های عزیز ساعات سختی را تجربه ننمایند .

وی اشاره کرد : سعی ما بر این بود که در این بارش برف و نزولات آسمانی ، شرایط مناسبی برای مردم فهیم به ارمغان آید و خاطرات خوبی برجای بماند .

جانبازی رودسری اعلام داشت : برای کنترل و مهار بارش سنگین برف سعی شد از تمامی امکانات و ماشین آلات موجود در شهرستان که بیش از ۷۵ دستگاه بود استفاده شود و از تمامی دستگاههای ، راهداری ، شرکتهای خصوصی، دهیاریها و امکانات کارگاه سدپلرود ، مجریان پروژه های عمرانی سطح شهرستان و کشاورزان عزیز از قبیل تراکتور استفاده گردد  .

وی ادامه داد :  سعی شد مایحتاج عمومی مردم ، ارزاق عمومی ، آرد و نان که با ذخایر آرد و برنامه ریزی خاص و انتقال به نانواییها هم بدون هیچ مشکلی تهیه و پخش گردد تا این ایام به خوبی سپری گردد .

سرپرست فرمانداری رودسر افزود : در این ایام عزیزان شبکه بهداشت با توجه به اطلاع رسانی که از قبل به زنان باردار در مناطق کوهستانی و صعب العبور کرده بودند ، بموقع امدادرسانی و انتقال آنها به تعداد ۱۳ مورد به مرکز شهرستان صورت پذیرفت .

جانبازی اعلام داشت :  ۷۸ مورد از بیماران دیالیزی بموقع تحت پوشش قرار گرفتند و خوشبختانه با تلاش شبانه ریزی عزیزان شبکه بهداشت مشکل خاصی احساس نگردید.

وی ادامه داد: تاکنون ۷ سورتی پرواز با همکاری  جمعیت هلال احمر  جهت امدادرسانی و توزیع آذوقه ، سپاه پاسداران جهت شناسایی و امدادرسانی ، نیروی انتظامی جهت شناسایی و توزیع علوفه در بین دامداران در مناطق کوهستانی انجام گرفت .

جانبازی رودسری اظهار داشت : با تلاش هایی که در زمینه مهار و کنترل برف صورت پذیرفت ، خسارتهایی به شما مردم شریف وارد آمد که با بررسیهای بعمل آمده خسارتهای وارده تاکنون به میزان ۶۰۰ میلیار ریال در بخش کشاورزی ، راه ، مسکن ، صنعت و معدن ، سایر تاسیسات زیر بنایی بوده که این بررسیها برای خسارت اولیه است و گزارش نهایی این خسارتهای وارده با جزییات و با مستندات طی چند روز آینده اعلام خواهد شد .

وی در پایان خاطرنشان کرد : جا دارد از تمامی مردم شریف و بزرگوار شهرستان به جهت کمک ها و مساعدت ها و صبر و بردباری ای که داشتند تقدیر و تشکر نمایم . امیدوارم به عنوان خدمتگزار برای این مردم فهیم توانسته باشیم به نحوی شایسته انجام وظیفه نماییم .

ما واقفیم هرکاری که صورت گرفته است وظیفه بوده است و اگر امکانات بیشتری در اختیارمان بود مطمئنا می توانستیم موجبات رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم نماییم که انشاله ما را به بزرگی خود می بخشایید 

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …