امید حسین پور رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان: ملاقات مردمی ۶۱ نفر با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در ۴ ماهه نخست سال
مدیران بنادر استان گیلان بر این موضوع واقف بوده و جلب رضایت مردم را موردی بالاتر از وظیفه اداری دانسته و آن را وظیفه انسانی خود می دانند
همای خبر؛ رییس روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه در ۴ ماهه نخست سال جاری تعداد ۶۱ نفر با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ملاقات کردند و به طور مستقیم و بیواسطه مشکلات خود را بیان داشتند.
به گزارش همای خبر؛ امید حسین پور با اشاره به اهمیت ملاقات مردمی مسئولین، اظهار داشت: مسئولین علاوه بر وظیفه اداری که به آنها سپرده شده است، وظیفه ایجاد ارتباط دوسویه و جلب رضایت مردم را برعهده دارند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جلب رضایت مردم، خاطرنشان کرد: مسئولان باید همواره خود را مدیون و وامدار مردم بدانند و در منطق علوی و در همه امور، عامه مردم و جلب رضایت آنان مورد توجه است و هنر مسئولان آن است که در کارها و اقدامات خود ضمن جلب رضایت مردم، پیچیدگی های مسائل اقتصادی و اجتماعی را نیز مدنظر قرار دهند.
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه هدف اصلی در نظام اداری جمهوری اسلامی، رضایت مردم و جامعه است، تصریح کرد: مدیران بنادر استان گیلان بر این موضوع واقف بوده و جلب رضایت مردم را موردی بالاتر از وظیفه اداری دانسته و آن را وظیفه انسانی خود می دانند.
حسین پور با بیان اینکه شهروندان استان گیلان در روزهای سه شنبه پس از ساعات اداری می توانند با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان دیدار کنند، گفت: در همین راستا ارباب رجوع ها می تواند به منظور هماهنگی با شماره ۴۴۹۹۲۵۵۱ مسئول دفتر مدیر کل تماس حاصل نمایند