چاپ مطلب چاپ مطلب

امیر حسین علوی اعلام کرد: تصویب بودجه ۸۵۰ میلیاردی شهرداری رشت

همای گیلان: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کلانشهررشت گفت: همه اعضای شورای شهر در حفظ منافع شهروندان و رفاه مردم اتفاق نظر دارند.

IMG_3833

مهندس سید امیرحسین علوی درجمع هنرمندان صنایع دستی مرکز استان افزود: اگر چه ممکن است اعضای شورا در برخی مسائل شهری و مدیریت شهر با هم اختلافاتی داشته باشند، اما وقتی پای حفاظت از منافع مردم عزیز و عزتمند رشت به میان می آید، اساس همدلی و اتفاق نظر است.
عضو شورای شهر رشت متذکر شد،‌ در شهریور سال ۱۳۹۲ با توجه به فضایی که بر شورای قبلی شهر حاکم بود،‌ ورود به شورای شهر جرائت و جسارت خاصی خود را می طلبید و دوستانی که انتخاب شدند در این مدت ثابت کردند که دلسوزانه و مجدانه به مسائل شهری می نگرند و الحمدالله افکار عمومی مرکز استان به شورا و عملکرد و نظارت آنها بر مدیریت شهری اعتماد کرده اند.

بودجه ۸۵۰ میلیارد تومانی رشت تصویب شد

مهندس علوی بعنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت توضیح داد: در حالی که بودجه شورای شهر رشت در سال ۱۳۹۲ حدود ۱۴۰ میلیارد تومان بود که این مقدار هم محقق نشد و در سال ۱۳۹۳ این بودجه به ۲۰۰ میلیارد تومان و سال گذشته تا مرز ۶۰۰ میلیارد تومان تصویب شد، بودجه امسال ۸۵۰ میلیارد تومان مصوب شده است. وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش های شورا و همت مدیریت شهری و دیگردستگا ه های مسئول و به خصوص همکاری مردم خوب مان این بودجه محقق شده و کارهای عمرانی ماندگاری در مرکز استان گیلان انجام و اجرا شود.

وی با اشاره به طرح هایی که تاکنون در شهر رشت اجرا و انجام شده است بر اجرای طرح های مهم دیگردر حوزه های گوناگون برای سال جاری و ادامه و تکمیل طرح های دردست اجرا اشاره کرد.

حوزه فرهنگی از جایگاه ویژه ای برخوردار است

عضو شورای شهر رشت اظهارکرد: توجه به فرهنگ و هنرو محقق ساختن خواسته های به حق هنرمندان از مهم ترین دغدغه های من است و آماده ایم با دریافت طرح و ایده های فاخر و موثر برای اجرایی شدن آنها تلاش کنیم . یکی از هنرمندان حاضر در این نشست به زمینه سازی برای صادرات و عرضه محصولات صنایع دستی به استان های دیگر و کشورهای همجوار اشاره و خواستار جدیت در این عرصه شد. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: با ایده هایی که دراین خصوص با اندیشه و دانش شما هنرمندان به ما برسد نسبت به اجرایی شدن آنها همت خواهد شد و انجام این امور از وظایف ذاتی شورای شهر برای خدمت به شهروندان گرانقدراست.

// گیلان ۲۴

About سردبیر

Check Also

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ هکتاری یک سرمایه عظیم برای شاندرمن است

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ …