چاپ مطلب چاپ مطلب

امیر مرادی سرپرست شرکت چوکا: با کمک و تلاش کارگران صبور و زحمتکش، شاهد شکوفایی و درخشش مجدداً چوکا هستیم / با همدلی و مشارکت نیروی انسانی به بازسازی چوکا خواهیم پرداخت


اختصاصی همای گیلان، امیر مرادی سرپرست شرکت چوکا” در مراسم بزرگداشت روز کارگر با اشاره به اینکه با مشارکت همگانی ، همدلی و همراهی به بازسازی چوکا خواهیم پرداخت
گفت: امیدوارم شکوفایی و رشد چوکا که به همت و تلاش همین کارگران عزیز بدست آماده است مجددا به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی ضمن تبریک هفته بسیج کارگری به تمام تلاشگران بی ادعا خصوصا جامعه کارگری چوکا و شفارود،تصریح کرد: امروز هدف بسیج کارگری، کمک به دولت در راستای تخصصی کردن محیط های صنعت و کار در این شرایط تحریم اقتصادی است.
سرپرست شرکت چوکا افزود: بیان عملکرداین شرکت در این فقط اندک مقدور نیست .جهت مطلع شدن می توان از طریق کانال های خبری با خبر شد.
وی ضمن خیر مقدم به همه مسئولان و مدیران شهرستان به خصوص نماینده مردم شریف شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی و فرماندار معزز شهرستان گفت: عقیده دارم، نظام مدیریتی قوی یک نظام مشارکتی است و بدون مشارکت همه افراد در داخل و حتی بیرون از مجموعه ،موفقیت ممکن نخواهد بود. بعنوان یک نمونه بارز به کشور ژاپن نگاه کنیم” کشوری که چیزی غیر از نظام مشارکتی ، همراهی و دوستی چیزی ندارد اما موفق است .
وی نیروی کار را بعنوان یک سرمایه عظیم برای چوکا برشمرده و تاکید کرد : برای بازسازی اگر بهترین امکانات را فراهم کنیم اما نیروی کار پشت ما نباشد قطعا با شکست مواجه خواهیم شد.
بازسازی و نوسازی باید از نیروی انسانی ، کارگری، کارمندان و مدیران مجموعه شروع شود
سرپرست شرکت چوکا اذعان داشت: اعتقاد داریم که بازسازی و نوسازی باید از نیروی انسانی ، کارگری، کارمندان و مدیران مجموعه شروع شود و اکنون نیروی انسانی شاغل درمجموعه تشنه تولید بوده و هم اکنون دغدغه آنها رشد شرکت می باشد..
عضو هیئت مدیره چوکا یاد آورشد: در صورت بروز مشکلات برون سازمانی و نیاز به مساعدت های سازمانهای خدمات رسان ، مساعدت لازم توسط مسئولین شهرستانی و استانی خصوصاً فرماندار محترم و فرمانده سپاه شهرستان صورت گرفته است که
در خصوص برنامه های انجام شده در ماههای اخیر ، پروژه بازسازی و نوسازی به علت بزرگی حجم، به بخش های کوچکتر تقسیم شده است..
آنچه شرکت را با مشکل مواجه می کندهزینه های پنهان شرکت است نه حقوق پرسنل
امیر مرادی با اشاره به اینکه هزینه های پرسنلی و حقوق نیروها زیاد نیست یاداور شد: کارگر اگر حقوقش را به موقع دریافت کند هیچ مشکلی برای شرکت حادث نمی شود، بلکه هزینه های پنهان ما زیاد است که باید شناسایی شوند هزینه های پنهانی همچون توربین بخاری که بی استفاده افتاده است .
وی افزود: باید بخاری که تهیه می شود با یک پروژه کوچک در سیکل توربین بچرخد، ارزش افزوده ایجاد کند و برق مورد نیاز را تامین و مازاد را برای در آمد زایی بفروش برسد.
سرپرست شرکت چوکا عنوان کرد:همه ماباید همدل باشیم ، هزینه های شرکت از طریق تولید میسر می شود و درهمین شرایط می دانیم چوکا برای سهامدار عمده بسیار مهم است و مدیر عامل شستا گاهاً بصورت مستقیم برای حل مشکلات ورود کرده و امور چوکا را بررسی می کند.
مرادی افزود : شرکت چوکا متمایز از تمام کاغذ سازی ها ست باید ازاین وجه تمیز بهره کافی جست در حالی که مثل آنها قدم بر می داریم درشرایطی که در بازار رقابتی باید این تمایز را مشخص و برجسته سازیم
وی در پایان سخنانش عنوان کرد: اصلاح ساختار نیروی انسانی دغدغه همه ما است که ان شاء الله با مذاکرات مثبتی که با کارشناسان خبره و مدیران کل کار و تامین اجتماعی انجام گرفته این مشکل حل خواهد شد، خداوند می فرماید از شما حرکت از من برکت و باید حرکت کنیم تا برکتش را ببریم.
وی اضافه کرد:از دکتر کلابی مدیر عامل شرکت شفارود هم درخواست داریم که مثل همیشه برای تامین مواد اولیه کمک کار ما باشند تا بتوانیم آینده خوبی را به همت و تلاش شما عزیزان داشته باشیم.
شرکت شفارود تمام تلاش خود را برای استمرار تولید و رونق دو بنگاه اقتصادی خواهد کرد
در ادامه این مراسم دکتر کلابی مدیرعامل شرکت سهامی جنگل شفارود در سخنانی گفت : شرکت شفارود کما فی السابق تمام تلاش خود را برای استمرار تولید و رونق دو بنگاه اقتصادی خواهد کرد .
در ادامه برنامه سرهنگ پاسدار قاسمی فرمانده سپاه شهرستان رضوانشهر ضمن تبریک به کارگران بمناسبت هفته بسیج کارگری گفت:بفرموده مقام معظم رهبری “کارگران وفادارترین قشر به نظام و انقلاب بوده و هستند”لذا ما در جهت رشد و شکوفایی و اعتلای نام چوکا حرکت کرده و دست بدست هم می دهیم تا با جاری کردن تفکر بسیجی این روند رو به رشد ادامه پیدا کند.

وی افزود : از دست اندرکاران برگزاری این مراسم که با میزبانی چوکا برگزار گردید کمال تشکر و قدردانی را دارم که توانستیم به همت این شرکت پس از چندین سال چنین همایشی در خور شان و جایگاه بسیج و کارگر برگزار نماییم.
نماینده مردم شریف شهرستانهای تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی:
الحمدالله به همت مدیر جوان و خلاق سرپرست چوکا و با پشتوانه شما کارگران حقوق و مزایای کارگران پرداخت شده است
در ادامه دکتر شکری نماینده مردم شریف شهرستانهای تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارگران برای برقراری تولید مستمر در چوکا گفت :
شما هیچ شرکت زیان ده را در کشور نمیتوانید پیدا کنید که حقوق و مزایایش بروز باشد ولی بحمدلله در چوکا به همت مدیر جوان و خلاق و با پشتوانه شما کارگران توانست حقوق و مزایای کارگران را تسویه نماید .
محمود شکری افزود :
چوکا نماد شهرستان تالش و استان گیلان است و همه ما موظفیم تلاش خود را برای استمرار تولید و رونق این صنعت عظیم منطقه انجام دهیم
در پایان از سوی سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر، امیر مرادی به پاس زحمات در جهت رونق و شکوفایی چوکا و همچنین بروز نمودن حقوق و مزایا و بازگرداندن روحیه نشاط و شادابی بین پرسنل بعنوان مدیر نمونه بسیجی مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین آقایان احمدپور(سرپرست توسعه سرمایه انسانی ) و باکرم(معاونت مالی) این شرکت نیز به عنوان مدیران نمونه بسیجی و جهادی انتخاب و از ایشان تقدیر بعمل آمد.


عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …