چاپ مطلب چاپ مطلب

انتخاب مجدد ناصر عطایی به عنوان شهردار رودبار

مهندس ناصر عطایی همچنان سکان دار شهرداری رودبار باقی ماند

همای گیلان، به گزارش سایت شهرداری رودبار, درجلسه اعضای شورای اسلامی شهر رودبار که بعد از ظهر امروز برگزار شد،مهندس ناصر عطایی با رای قاطع سرپرست شهرداری رودبار معرفی گردید.
مهندس بیوک صادق نژاد نائب رئیس شورای شهر رودبار با تائید این خبردر سخنانی با اشاره اهمیت انتخاب سرپرست و شهردار رودبار گفت: مأموریت مهندس عطایی با پایان دوره چهارم به اتمام رسید و شورا برای پیگیری مسائل شهری وظیفه انتخاب سرپرستی را تا زمان انتخاب شهردار به خوبی انجام داد.
وی با اشاره به انتخاب شهردار در روزهای آینده تشریح کرد: اعضای شورا تلاش می‌کنند هرچه سریع‌تر با در نظر گرفتن منفعت شهر و شهروندان شهردار رودبار را معرفی کنند اما به دلیل برنامه های مهندس عطایی در حال حاضر تصمیم به انتخاب سرپرستی وی به دلیل عملکرد موفق توسط شورای شهر رودبار با رای  قاطع گرفته شد و انتخاب شهردار به روزهای آینده موکول شد
نائب رئیس  شورای شهر رودبار نیز در این زمینه گفت: بنده نیز موافق وحدت بوده و از انتخاب شهرداری با پشتوانه اکثریت قاطع حمایت می کنم.
مهندس صادق نژاد در ادامه اذعان داشت: به مردم رودبار اطمینان می دهیم که نهایت دقت را در تامین مصالح شهروندان بکار گیریم، آنچه که مهم است تامین منافع مردم می باشد و برای رسیدن به این هدف حاضریم هرگونه سهم خواهی را در شورا و شهرداری کنار بگذاریم.
صادق نژاد در پایان با بیان اینکه به عملکرد شورای شهر جدید رودبار امیدوار هستم، افزود: این شورا مصمم است که در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی، مشکلات شهری را به صورت بنیادین بررسی و حل کند؛ این امر ممکن است زمان بر باشد اما نتیجه آن در این شورا خود را به خوبی نشان خواهد داد.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …