چاپ مطلب چاپ مطلب

انتشار فراخوان سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از فعالان عرصه نمایش استان برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

همای خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران،  امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: این جشنواره با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی گیلان و به منظور رشد، گسترش و ساماندهی هنر تئاتر، در آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

او افزود: رشد و توسعه فعالیت‌های اجتماعی و آگاهی بخشی با تکیه بر هنر نمایش، بومی سازی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری با تکیه بر استعداد‌های جوان و استفاده از بستر‌های فرهنگی و هنری برای رشد و اعتلای فرهنگ عمومی از اهداف جشنواره یاد شده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، انتخاب موضوع سی و سومین جشنواره تئاتر استانی را آزاد عنوان کرد و گفت: موضوعات مرتبط با شعار سال، کرونا و کاهش آسیب‌های اجتماعی، شور و نشاط اجتماعی و تحکیم خانواده، موضوعات مرتبط با فرهنگ و هنر بومی، منطقه‌ای و ایرانی اسلامی و پدافند غیرعامل در اولویت هستند.

امیر مصباح با بیان اینکه هرگونه تصمیم گیری در خصوص تغییر در برگزاری جشنواره با نظر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا است، تصریح کرد: مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مراجعه نمایند.

گیلان با پیشینه غنی در هنر نمایش، دارای ۳۲ گروه رسمی تئاتر است.

با کانتل همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …