چاپ مطلب چاپ مطلب

انتصاب و معرفی سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سیاهکل

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ؛ فرماندار سیاهکل در مراسم معارفه سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان با اشاره به وسعت بالای این شهرستان خواستار توجه بیشتر سازمان صنعت ، معدن و تجارت در ارتقای کیفی و کمی اداره صمت سیاهکل شد و افزود : در سال رونق تولید ، سازمان صمت وظیفه ای مهم در حمایت و احیای واحدهای صنعتی غیرفعال و راکد را بر عهده دارد و انتظار است که صنعت ، معدن و تجارت استان و شهرستان نسبت به پیگیری و رفع موانع تولید بیش از پیش تلاش نمایند.
در این دیدار کامران پی ، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گزارشی از اقدامات این سازمان در حوزه تنظیم بازار ، نظارت و رفع موانع تولید بیان نمود.
قابل ذکر است در این مراسم علی اصغر محمد دوست بعنوان سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سیاهکل معرفی و از خدمات اباصلت صفری در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر بعمل آمد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …