چاپ مطلب چاپ مطلب

انتقادات شدید اللحن ندیمی عضو مجمع نمایندگان گیلان: خبر بودجه ای که پول نیاورد مشکلی حل نمی کند

همای گیلان:ایرج ندیمی امروز یک شنبه در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: باور نمی کنید مردم استان گیلان هم مشکل آب زراعی و نیز آشامیدنی داشته باشند.

 t3_2853862
وی خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: از حمید چیت چیان سئوال می کنم ،آیا نمی خواهد کار ساخت سدها تمام شود ،مردم استان گیلان آب آشامیدنی و زراعتی ندارند و آیا این معضل برای استانی که جزو پرباران ترین استانهای کشور محسوب می شود،توجیه پذیر است؟؟
 
این مسئول ،تاکید کرد: کار احداث سدهایی که نیمه تمام باقی مانده هر چه سریعتر به پایان برسد و سدهایی دیگر نیز عملیات ساخت آنها آغاز شود تا استان گیلان محتاج آب بالادست نباشد.
 
ندیمی،هم چنین با انتقاد شدید از واردات  و توزیع  بی رویه و غیر قانونی برنج در فصل برداشت برنج و ابراز نگرانی کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی ،خاطر نشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی و وزیر آموزش و پرورش پاسخ دهند، ناظرین برنج چای ومعلمین پیش دبستانی تا کی باید منتظر بمانند؟؟؟
 
به گفته وی مردم را می توانیم به این راحتی نسبت به همه  زحماتی که حکومت دارد می کشد، ناراضی  و بد بین کنیم.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ابراز کرد: برای تعیین و تکلیف پروژه های عمرانی، یک ریال شارژ نشده و اقلیم، آب و هوا و باران استان گیلان، آیا قابلیت این را خواهند داشت ما بودجه را که امسال فریاد زدیم به موقع تصویب کردیم، ولی بودجه ای که پول نیاورد مشکلی حل نمی کند؟؟؟
 
ندیمی بروز این گونه مشکلات را ناشی از وجودمدیریت ناکارآمد دانست و  بیان داشت: در صورتی که وزیر جهاد کشاورزی در مورد رئیس  سازمان چای کشور تصمیمی نگیرد، تمام هزینه ها و دودها به چشم  محمودحجتی خواهد رفت. 
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه خودروسازان ۲۵ درصد هزینه اضافی به مردم تحمیل می کنند گفت: اینکه مردم پول منابعی را که خودروسازان قرض گرفته اند را هم باید پرداخت کند قابل قبول نیست.  
 وی  در پایان، گفت: رئیس جمهوری انتظار داریم  برای حل این مشکلات اقدام کنند./رشت پرس

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …