چاپ مطلب چاپ مطلب

انتقاد رهبری املشی از برخی دخالت ها در انتخابات اخیر مجلس

همای گیلان: محمدمهدی رهبری املشی در نشست علنی امروز سه شنبه ( ۱۴ اردیبهشت) درتذکری شفاهی گفت:‌ در نظام اسلامی اصل بر مشارکت کامل مردم درتعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است  و امور کشور باید به اتکاء آراء عمومی باشد اما به نظر اینجانب درانتخابات اخیر مجلس این اصل مخدوش شد.

download

نماینده مردم رودسر واملش درمجلس شورای اسلامی، افزود:‌ در بسیاری از حوزه های انتخابیه عواملی مانند پول، خرید فروش آراء‌، تهمت و شایعات دروغ نقش داشت، اینگونه موارد تنها اعتماد مردم نسبت به مسئولان را کم می کند؛ چنانچه درحوزه انتخابیه رودسرو املش خرید وفروش آراء  ودخالت ائمه جمعه مشاهده شد.

وی تصریح کرد:‌بنده به سهم خود درآرامش منطقه تلاش کردم، اما انتظار این بود که شورای نگهبان به شکایت ها رسیدگی کند، اما اراده‌ای برای این امر از سوی مسئولان وجود نداشت.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با یادآوری تشکر کشاورزان از حمایت های دولت، گفت: این حمایت ها باعث شد که ۳ هزارهکتاراز باغات چای رها شده به چرخه تولید بازگردد و این موضوع جای تشکر از مسئولان دولتی دارد.//گیل خبر

About سردبیر

Check Also

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع از معابر خاکی شهر سیاهکل با ارزش ریالی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان آسفالت شود

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع …