چاپ مطلب چاپ مطلب

انتقاد دکتر رسول فرخی از تعطیلی دو بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهدا لاهیجان

همایرگیلان:? رسول فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رشت، با بیان اینکه برخورداری از رفاه_اجتماعی یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم هر جامعه است، اظهار کرد: مردم باید در شرایط کنونی و در هنگام بیماری فقط دغدغه درمان داشته و به‌هیچ‌وجه نگرانی از بابت کمبود امکانات را نباید حس کنند زیرا برخورداری از امکانات رفاهی مهم‌ترین مؤلفه جامعه‌ای آرام است.

? وی با انتقاد از تعطیلی دو بیمارستان سیدالشهدا و ۲۲آبان در شهرستان لاهیجان گفت: شهرستان لاهیجان یکی از گردشگرپذیرترین شهرستان‌های کشور بوده و در منطقه شرق گیلان مرکزیت درمان را دارد ولی به دلایلی نامعلوم در دو سال گذشته دو بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهدا تعطیل‌شده و شهرستان را با چالش جدی مواجه کرده است.

? نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از مکاتبه خود با وزیر_بهداشت در خصوص بازگشایی بیمارستان‌های ۲۲ آبان و سیدالشهدا خبر داد و افزود: در هفته گذشته نامه‌ای را به وزیر بهداشت نوشته و در آن خواستار بازگشایی هر چه سریع‌تر بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهدا شدم زیرا مردم باید فقط دغدغه درمان بیماری خود را داشته باشند.

? فرخی با اشاره به وضعیت نامطلوب امکانات درمانی در منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل بیان کرد: دیلمان یکی از قدیمی‌ترین و مذهبی‌ترین مناطق گیلان است ولی در هشت سال گذشته درمان‌بستر دیلمان متأسفانه تجهیز نشده و مردم آن منطقه از کمترین امکانات رفاهی برخوردار هستند لذا از دکتر نمکی درخواست دارم هر چه سریع‌تر به این وضعیت رسیدگی کنند.

? وی با اذعان به اینکه دانشگاه_آزاد لاهیجان ظرفیت پذیرش دانشجو در دو رشته پزشکی و دندانپزشکی را دارد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد واحد لاهیجان یکی از بهترین واحدهای دانشگاه آزاد در شرق گیلان و حتی کشور بوده و با توجه به امکانات موجود در این دانشگاه به‌راحتی می‌توان دو رشته دندانپزشکی و پزشکی را به این دانشگاه اضافه کرد.

? عضو مجمع نمایندگان گیلان تجهیز بیمارستان_غدیر سیاهکل را یکی از الزامات مهم درمانی در استان گیلان دانست و بیان کرد: بیمارستان غدیر سیاهکل علیرغم اینکه چندین سال از افتتاح آن می‌گذرد ولی تاکنون بخش‌هایی از آن تجهیز نشده و فاقد پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف است لذا با توجه به کوهستانی بودن مناطق تابعه باید در اسرع وقت متخصصان مربوطه در این بیمارستان مشغول به فعالیت شوند.

با کانال همای خبرهمراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …