چاپ مطلب چاپ مطلب

انعقاد تفاهم نامه همکاری سپاه و مجموعه مدیریت شهری پیرامون زیباسازی و فضاسازی در مناسبت ها تفاهم نامه همکاری سپاه و مجموعه مدیریت شهری رشت با هدف زیبا سازی و فضاسازی در مناسبت ها و ایام خاص منعقد شد

انعقاد تفاهم نامه همکاری سپاه و مجموعه مدیریت شهری پیرامون زیباسازی و فضاسازی در مناسبت ها

تفاهم نامه همکاری سپاه و مجموعه مدیریت شهری رشت با هدف زیبا سازی و فضاسازی در مناسبت ها و ایام خاص منعقد شد.

به گزارش همای خبر نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه در ساختمان شهرداری رشت
: با خیرمقدم به فرمانده سپاه شهرستان رشت اظهار کرد: پس از حضور رحیم شوقی در جایگاه شهردار رشت اتفاقات خوبی را در سطح شهر شاهد هستیم و با تعاملات انجام شده فاصله ای که پیشتر ما بین مجموعه مدیریت شهری با بسیاری از دستگاه های تاثیر گذار وجود داشت برطرف شده است.

محمد حسین واثق کارگرنیا به جلسه ای با مجموعه سپاه، نیروی انتظامی و.. اشاره کرد و گفت: در گذشته دیدارهایی با فرمانده سپاه گیلان و دیگر مجموعه ها برگزار شده بود ، اما متاسفانه هیچ انگیزه ای به منظور بهره مندی از ظرفیت این دستگاه های تاثیر گذار وجود نداشت و خوشبختانه با حضور شهردار رشت تعاملات خوبی با هدف رفع مشکلات شهر برقرار شده است.

وی با تاکید به اینکه مردم از وضعیت آذین بندی و سیاه‌پوش کردن شهر در ایام مختلف گلایه داشتند افزود: اخیرا برنامه ریزی های خوبی در این باره انجام شده و خوشبختانه شهرداری رشت در این حوزه دیگر بدون برنامه نیست و اتفاقات رقم خورده در سطح شهر از این باب موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه اقدامات فرهنگی فقط نباید مختص به یک بخش از شهر باشد گفت: باید اقدامات این چنینی در سطح محلات رشت نیز اجرایی شود و یقینا با بهره‌مندی از ظرفیت سپاه و بسیج این مهم رقم می خورد و چنانچه در دیگر موضوعات با بهره مندی از ظرفیت نیروهای بسیجی به صورت محله محور عمل کنیم در کنار حذف بسیاری از موازی کاری ها، خدمات مطلوب‌تری ارائه می شود.

کارگرنیا با اشاره به اینکه اجرای مطلوب این تفاهم نامه ها نیازمند همراهی مدیران شهرداری رشت است بیان کرد : شورا و شهرداری رشت تمام تلاش خود را به منظور بهبود وضعیت در تمامی مباحث به کار گرفته اند و یقینا با همراهی مجموعه سپاه و بسیج ، اتفاقات مثبت سرعت و مطلوبیت پیدا می کند.

 تقدیر فرمانده سپاه شهرستان رشت از مجموعه شورا و شهرداری

فرمانده سپاه شهرستان رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از شورای اسلامی و شهرداری رشت به چندین دلیل تقدیر و تشکر می کنم اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری رشت در بسیاری از مباحث جُور دیگر دستگاه ها را به دوش می کشد.

محمد نیک فطرت با بیان اینکه کنترل شور و هیجانات در قالب برنامه های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است افزود: ان شاا با برنامه ریزی هایی که برای ایام محرم و صفر انجام شده است نیز شاهد اقدامات خوبی باشیم .

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون مردمی کردن فعالیت ها تصریح کرد: بسیج به معنای مردم است و ما می توانیم از همراهی این ظرفیت بزرگ با مجموعه مدیریت شهری به منظور انجام آذین بندی ها در ایام مختلف نیز استفاده کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان رشت با تاکید به نقش بسیج در نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله از مبدا بیان کرد: گروه های جهادی نیز در این زمینه توانایی های لازم را دارند.

موضوعات فرهنگی فعالیت تعریف شده مدیریت شهری

شهردار رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین فعالیت هایی که برای مدیریت شهری تعریف شده موضوعات فرهنگی است اظهار کرد: یکسری مباحث فرهنگی دغدغه حوزه مدیریت شهری رشت است.

رحیم شوقی با بیان اینکه مبحث آذین بندی در مراسم های مختلف در بافت شهر و محلات مورد توجه است افزود: قصد داریم به منظور کاهش هزینه های آذین بندی از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده کنیم و در این راستا طی تفاهم نامه ای از این توان سپاه بهره مند می شویم.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری ما بین سپاه و شهرداری رشت به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند   …