چاپ مطلب چاپ مطلب

انفجار گاز شهری در رشت به ۱۲ خانه آسیب زد/۲ خانه تخریب شدند

همای گیلان: انفجار گاز شهری در رشت به ۱۲ خانه و چهار دستگاه خودرو آسیب زد و یک نفر را راهی بیمارستان کرد.

خبرگزاری فارس: انفجار گاز شهری در رشت به 12 خانه آسیب زد/2 خانه تخریب شدند

 انفجار گاز شهری امروز به ۱۲ خانه و چهار دستگاه خودرو آسیب زد و یک نفر را راهی بیمارستان کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رشت بعد از ظهر امروز در نشست آتش‌نشانی این شهر حوادث مذکور را تشریح کرد و افزود: امروز گزارشی مبنی بر انفجار گاز شهری به سازمان آتش‌نشانی ارائه شد که به دنبال آن نیروهای این نهاد به محل حادثه رفتند.

بابک رمضانی، با بیان اینکه حادثه انفجار گاز شهری در خیابان امام خمینی (ره) رشت رخ داده بود، تصریح کرد: این حادثه موجب آسیب به ۱۲ منزل مسکونی و چهار دستگاه خودرو شده است.

وی با اشاره به اینکه مرد ۴۳ ساله مالک منزل حادثه‌دیده نیز دچار سوختگی از ناحیه دست، پا، سر و صورت شده است، گفت: فرد مذکور بلافاصله به بیمارستان ولایت رشت انتقال یافت.

این مسئول اظهار کرد: حادثه انفجار گاز تنها یک نفر مجروح داشت و به بقیه ساکنان با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشانی آسیب جانی وارد نشده است.

وی میزان خسارت برای تخریب دو منزل را طبق برآورد کارشناسان، حدود ۱۲۰ میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: پنج باب منزل همجوار نیز از ناحیه سقف، سربندی، شیشه و… دچار آسیب شدند که هر کدام از ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان خسارت دیدند.

رمضانی با بیان اینکه تنها یک منزل بیمه بوده است، خاطرنشان کرد: بقیه منازلی که دچار حادثه شدند فاقد بیمه بودند.

وی حادثه انفجار را هشداری برای جدی گرفتن بحث ایمنی گاز و برق دانست و توجه به بازرسی به‌هنگام و بررسی عوامل حادثه‌ساز را مورد تأکید قرار داد./فارس

 

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …