چاپ مطلب چاپ مطلب

انهدام باند سارقان با ۱۹ فقره سرقت در لاهیجان

همای گیلان:گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: دو سارق و دو مالخر با ۱۹ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل و اماکن خصوصی در این شهرستان دستگیر شدند.


سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودور در سطح شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی دریافتند، سرقت‌ها توسط یک باند حرفه‌ای انجام شده است.
وی در ادامه بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی یکی از سارقان این باند شناسایی و در روند رسیدگی به پرونده، توسط ماموران پلیس آگاهی استان به جرم سرقت خودرو دستگیر شد.
سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: متهم ۳۵ ساله در تحقیقات کارآگاهان پلیس شهرستان لاهیجان علاوه بر یک فقره سرقت خودرو، به ۱۴ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو و ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی با همکاری همدست خود اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه همدست ۳۲ ساله و دو مالخر ۳۳ و ۵۱ ساله این پرونده‌ها نیز شناسایی و دستگیر شد اظهار داشت: ۴ متهم این پرونده‌ها که در قالب یک باند اقدام به سرقت می‌کردند، به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …