چاپ مطلب چاپ مطلب

انهدام باند سارقان با ۲۱ فقره سرقت در لاهیجان

همای گیلان :فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری باند ۶ نفره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده به ۲۱ فقره سرقت اعتراف کردند.


سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان لاهیجان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی، سرنخ‌هایی از سارقان سابقه‌دار این پرونده‌ها و محل اختفاء آنها در یکی از شهرستان‌های همجوار به دست آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی، ۲ سارق ۳۳ و ۴۵ ساله را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و قرائن به دست آمده، علاوه بر ۱۹ فقره سرقت منزل به یک فقره سرقت از مدرسه و یک فقره سرقت داخل خودرو با همدستی ۳ سارق دیگر و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کردند.
سرهنگ جانعلی‌پور از دستگیری متهمان ۲۵، ۳۱ و ۴۰ ساله دیگر این پرونده و همچنین مالخر ۵۵ ساله خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل متهمان اموال سرقتی از قبیل یک عدد گیتار، یک دستگاه سبزی خردکن، یک دستگاه چرخ گوشت، یک دستگاه سماور ،یک دستگاه آسیاب برقی، یک دستگاه مودم وای‌فای و تعدادی اقلام خرد دیگر نیز کشف شد.
وی با اشاره به اعترافات متهمان در خصوص این سرقت‌ها بیان داشت: انگیزه اصلی سارقان از این سرقت‌ها، تامین هزینه موادمخدر بوده که این موضوع نشان دهنده نقش این بلای خانمانسوز در وقوع جرائم است.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اعلام اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از پروژه های عمرانی شهرداری آستارا

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از پروژه های عمرانی شهرداری آستارا   موسی …