چاپ مطلب چاپ مطلب

انهدام باند سارقان حرفه ای در لاهیجان

همای خبر/ فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و یک مالخر سابقه‌دار و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان پس از اعتراف به ۲۲ فقره سرقت روانه زندان شدند.

سرهنگ “حمید محمدی نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره بر تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‎ های پلیس در خصوص جلوگیری از سرقت تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در هفته‌های اخیر با اعلام گزارش‌هایی از چند مورد سرقت مختلف در برخی از مناطق شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی و تحقیقات میدانی سارقان و مخفیگاه آنها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان ادامه داد :  با هماهنگی قضائی دو سارق و یک مالخر در دو عملیات جداگانه توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی گفت : سارقان ۳۱ و ۴۰ ساله و مالخر ۵۹ ساله سابقه‌دار به ۲۲ فقره از سرقت از منازل ، مغازه ، ساختمان های نیمه کاره و اماکن خصوصی اعتراف و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد خاطرنشان کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …