چاپ مطلب چاپ مطلب

انهدام باند سارقان در لاهیجان/ اعتراف به ۲۱ فقره سرقت

همای خبر/فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: اعضای باند ۳ نفره سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو با ۲۱ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ دستگیر شدند.

سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین عامل سوء استفاده سارقان است.
وی با اعلام اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با استفاده از اقدامات فنی و شگردهای پلیسی، اعضای باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از اعتراف متهمان به ۲۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در تحقیقات پلیس خبر داد و بیان داشت: سارقان ۲۷، ۴۶ و ۴۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …