چاپ مطلب چاپ مطلب

انهدام باند سارقان در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری اعضاء یک باند سارق با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
همای گیلان، سرهنگ “رسول عزیزی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت و سرنخ‌های به دست آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، دو متهم در این پرونده‌ها شناسایی و دستگیر شدند.
وی بیان داشت: متهمان ۳۸ و ۴۰ ساله در بررسی فنی پلیس و پس از مواجهه با مدارک و شواهد به ۲۲ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، مغازه و سیم برق در شهرستان لاهیجان با همدستی فردی دیگر و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کردند.
سرهنگ عزیزی تصریح کرد: با راهنمایی سارقان همدست ۳۷ ساله و مالخر ۴۵ ساله دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه متهمان سابقه‌دار با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند گفت: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیسی می‌توانند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …

One comment

  1. قفل هوشمند ضد دیم

    هیچ سارقی درب را تخریب نمیکنه و این یک اشتباه مصطلح هستش که وقتی قفل درب تخریب شده، میگن درب را شکستند و همین باعث این اشتباه استراتژیک در بین مردم میشه که فکر کنند درب یا حفاظهای فلزی میتوانند جلوی ورود سارقین را بگیرند در حالیکه غیر ممکن کردن ورود سارقین خیلی ساده است، فقط کافیه قفل ضد دیلم گاردمن که به صورت هوشمند همه روشهای ورود سارقین از درب را غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم مرد نگهبان هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب کنید که دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند نتونن وارد بشن
    ۰۹۳۷۱۰۷۴۴۵۷
    اینستاگرام
    zedeh_deylam