چاپ مطلب چاپ مطلب

انهدام باند سارقان و مالخران در لاهیجان/ کشف ۶۰۰ کیلو کابل برق سرقتی

فرمانده انتظامی لاهیجان از انهدام باند ۵ نفره سارقان و مالخران کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: از این افراد مقدار تقریبی ۶۰۰ کیلوگرم کابل برق سرقتی کشف شد.

همای خبر/سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: پیشگیری و مقابله با سرقت، نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

وی در ادامه از وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سریالی طی ماه‌های گذشته در نقاط روستایی شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: پلیس ضمن پیگیری موضوع و بررسی دقیق صحنه‌های جرم، نسبت به تقویت گشت‌های نامحسوس در مناطق مختلف نیز اقدام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش رودبنه ۳ نفر را حین سرقت کابل برق با یک دستگاه خودرو پراید در یکی از روستاها مشاهده و آنها را با اقدامات پلیسی صورت گرفته دستگیر کردند، افزود: سارقان ۲۴، ۲۵ و ۲۶ ساله در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت کابل برق اعتراف و ۲ مالخر را معرفی کردند.

این مقام انتظامی از شناسایی و دستگیری مالخران ۳۵ و ۳۸ ساله خبر داد و با اعلام اینکه از سارقان و مالخران مقدار تقریبی ۶۰۰ کیلوگرم کابل برق سرقتی کشف شد، اذعان داشت: سارقان و مالخران با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …