چاپ مطلب چاپ مطلب

انهدام یک باند سارقان در لاهیجان!

انهدام یک باند سارقان در لاهیجان!


گروه استان‌‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان خودرو و قطعات داخل اتومبیل در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ دستگاه خودرو سرقتی پراید از این افراد کشف شد.

همای خبـر – سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهارداشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.
وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و قطعات داخل آن به شیوه و شگرد مشابه در سطح شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با تحقیقات و اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد این سرقت‌ها توسط باندی ۳ نفره انجام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از شناسایی هویت این افراد و دستگیری ۲ نفر از آن‌ها با یک دستگاه خودرو پراید سرقتی خبر داد و بیان‌داشت: متهم دیگر نیز در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه خودرو پراید سرقتی که آن قطعات توسط سارقان جدا شده بود نیز کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان ۳۵، ۳۷ و ۳۹ ساله به ۲ فقره سرقت خودرو و ۴ فقره سرقت قطعات اتومبیل اعتراف کردند و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با بیان اینکه برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی و بالابردن دانش انتظامی شهروندان از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه است که می‌تواند در کاهش وقوع سرقت نقش بسزایی داشته باشند.

انتهای پیام / همای خبر

منبع کانال پلیس گیلان

About نسرین عشقی

Check Also

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید گیلان یک قطب صنایع غذایی در …