چاپ مطلب چاپ مطلب

انچه ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظارمی رود/علی عابدی

ا

ختصاصی همای گیلان:نمایندگان به عنوان وکلای مردم درمجلس شورای اسلامی هستندلذا
تقنین و نظارت مهمترین وظیفه آنان به شمارمی رود
نمایندگان وظیفه دارندتاهرگونه طرح و لایحه رابه تصویب برسانند.
امروز مشکل مردم آب و برق و گاز و راه نیست ..در اوج دوران جنگ و پساجنگ کشور به تمام امکانات رفاهی مجهز شد دورانی که به نام دوران سازندگی لقب گرفت.
امروز اگر نمایندگان سراسر کشور کمی تامل و تعقل نمایند و فقط به وظیفه ذاتی خود پی ببرند و در این مورد تلاش کنند مردم چیز دیگری از آنها نمیخواهند.آشفتگی بازا مسکن ، بازار خودرو ،بازار غذا و دارو و تمام وسایل و تجهیزات و لوازم در کشور بیداد میکند ..۲۹۷ نماینده اگر به اصل ۸۸ قانون اساسی و اصول ۱۲۲ و ۱۳۷ رجوع کنند و تمام هدفشان را متمرکز نمایند ملت شریف ایران مسلما در پشت آنها خواهند ایستاد و از نمایندگان حمایت خواهند نمود.
اوضاع کنونی کشور در بحث کنترل گرانی مستقیما به تمام نمایندگان بستگی دارد یک نماینده باید فریاد برآرد و نمایندگان دیگر را با خود همراه کند الحمدالله کشور ایران آنقدر دارایی و ثروت دارد که اگر تک تک مردم ما هر کدام بهترین خودروی کشور و بهترین مسکن و امکانات رفاهی در اختیار بگیرند باز منابع کشور ۱۰ برابر بیشتر از سایر کشورها خواهد بود اما متاسفانه توزیع ناعادلانه ثروت کشور و عدم توازن و عدم نظارت دقیق خود نمایندگان در طول این دوران منجر به این آشفتگی های غیر قابل کنترل شده است .امروز درد مردم جدای از کرونا و مرگ و میرهای ناشی از آن ، درد معیشت است درد گرانی و نبود نظارت است. که انشاالله امیدواریم نماینده شریف ما با صدای بلند آه از نهان بر آرد و با تمام وجود صدای رسا تریبون زبان مردم شود و همه نمایندگان را با خود همراه سازد. امیدواریم نماینده ما وقت و انرژی خود را صرف وضعیت معیشت مردم نماید و به عنوان یک نماینده ملی اقدام نماید.امیدواریم که نمایندگان ما به اصل ۷۶ قانون اساسی رجوع کنند و با پیگیری و تحقیق و تفحص دردی از این دردهای مردم بکاهند. درد گرانی، درد بی عدالتی ،درد بیکاری .موفق و موید باشید علی عابدی *

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جشنواره عصر قلم/ شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “

جشنواره عصر قلم / شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “ ویژه …