چاپ مطلب چاپ مطلب

“اهانت به افراد و رقبای انتخاباتی در فضای مجازی جرم و قابل تعقیب است

“اهانت به افراد و رقبای انتخاباتی در فضای مجازی جرم و قابل تعقیب است

 

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان هرگونه اهانت به افراد و رقبای انتخاباتی در فضای مجازی را جرم و قابل تعقیب اعلام نمود.

 

به  گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سیف اله مسرور دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان هرگونه اهانت به افراد و رقبای انتخاباتی در فضای مجازی را جرم و قابل تعقیب اعلام نمود.

 

سیف اله مسرور دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان در تشریح این خبر افزود: به موجب قانون ،جانب داری و تبلیغ له و علیه کاندیداها از سوی عوامل اجرایی از قبیل فرمانداران و بخشداران و دهیاران و اعضای نیروهای مسلح و همچنین عواملی که وظیفه نظارت بر امر انتخاب را بر عهده دارند ممنوع و در صورت اثبات، مستوجب مجازات حبس و محرومیت اجتماعی خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه  با هرگونه اعمال و گفتاری که منجر به تحریک و درگیری افراد و اختلاف بین قومیت ها گردد به شدت برخورد خواهد شد تصریح کرد: دادستان های استان در چند روز باقیمانده با جدیت و دقت کافی فضای انتخاباتی را رصد و قاطعانه با جرائم برخورد نمایند

About مدیر خبر1

Check Also

پیام دکتر کارگرنیا رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز شهرستان های گیلان به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام دکتر کارگرنیا رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز شهرستان های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *