چاپ مطلب چاپ مطلب

اهداء کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به ۱۵۳نفر از جوانان تحت حمایت در لنگرود

هخمای گیلان:طی ده ماهه امسال برای کمک به ازدواج جوانان تحت پوشش کمیته امداد ، به ۱۵۳ نفر از نوعروسان ، ازدواج مجدد و نودامادهای تحت حمایت کمیته امداد لنگرود مبلغ ۱۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۵۱۴ هزار ریال کمک هزینه جهیزیه و ازدواج اهداء شده است.

download

پیش از این نیز به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)و امام جعفر صادق (ع) ۲۳ نفراز نوعروسان و ۱۱نفر از نودامادها و ۲ نفر ازدواج مجدد کمک هزینه جهیزیه و ازدواج دریافت کرده بودند.

همچنین درطی۱۰ماهه سالجاری به ۸۶۹ نفراز مددجویان تحت پوشش لنگرود از محل اعتبارات ویژه و خسارات متفرقه مبلغ ۸۱۶ میلیون و ۸۸۷ هزار ریال و مبلغ  یک میلیارد و ۲۵ میلیون ریال به مراکز درمانی پرداخت شده است.

لازم به ذکر است طی این مدت بابت خدمات بهداشتی مددجویان لنگرود مبلغ ۱۰۸ میلیون و ۲۷ هزار ریال پرداخت شده وبابت سبد غذائی ۷۰ نفراز کودکان دارای سوء تغذیه زیر ۶ سال نیز مبلغ ۲۶۶ میلیون ریال اختصاص یافته است.

 

گفتنی است در این مدت برای حق بیمه بازنشستگی ۳۸۰ نفراز زنان سرپرست خانوار تحت حمایت لنگرود مبلغ ۲ میلیارد و ۲۸۲ میلیون و ۳۷۷ هزار ریال  پرداخت شده است .

About سردبیر ارشد

Check Also

کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت در نخستین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مرکز شهرستان های گیلان: معضل پسماند مشکل مشترک شهرهای استان گیلان

کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت در نخستین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای …