چاپ مطلب چاپ مطلب

اولین دوره جایزه ادبی«بیژن نجدی»

فراخوان اولین دوره جایزه ادبی«بیژن نجدی» منتشر شد.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از برگزاری اولین دوره جایزه ادبی«بیژن نجدی» با همکاری خانه داستان بیژن نجدی خبرداد .
نادری درخصوص شرایط شرکت در این جشنواره گفت: موضوع داستان آزاد است و هر داستان نویس فقط با یک داستان می تواند در جایزه شرکت کند و فقط داستان نویسان«مقیم استان گیلان» مجاز به شرکت هستند.
از دیگر شرایط شرکت در این جایزه ادبی : داستان باید در فایل ورد و با فونت نازنین شماره ۱۴ و به صورت ضمیمه ایمیل فرستاده شود. فقط داستان نویسان «مقیم استان گیلان» مجاز به شرکت هستند. داستان حتما باید به صورت فایل ضمیمه ایمیل فرستاده شود. حجم داستان نباید از ۱۰۰۰کلمه کمتر و از ۵۰۰۰ کلمه بیشتر باشد.
*برای شرکت در مسابقه می توانید داستانها را به دو روش ارسال فرمایید(najdee1.1369@gmail.com/ارسال به ادمین کانال جایزه نجدی به ادرس najdee1396@
*داستان ارسالی نباید پیش از این جایزه در هیچ جایزه دیگری جزو آثار برنده اعلام شده باشد . *داستان ارسالی نباید بیش از این در هیچ کتابی منتشر شده باشد.
درداخل فایل ارسالی و در صفحه پیش از متن داستان این مشخصات را دقیقا به این ترتیب ذکر کنید: اسم داستان/نام و نام خانوادگی نویسنده/تاریخ تولد(روز،ماه،سال)/ایمیل/تلفن تماس/نام شهر و روستا(در استان گیلان)
نادری درادامه افزود:مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ۹۶ می باشد و ۱۰ اثر در آذر ماه به مرحله نهایی راه خواهند یافت .
وی در مورد جایزه ۳ برگزیده نهایی گفت:به نفرات اول تا سوم به ترتیب یک سکه تمام بهار آزادی ، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی اهداء خواهد شد و۱۰ اثر راه یافته به مرحله نهایی در کتابی به صورت مجموعه داستان چاپ خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …