چاپ مطلب چاپ مطلب

اولین یادواره روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی و دو شهید والامقام روحانی شهرستان سیاهکل برگزارشد

همای خبر/اولین یادواره روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی و دو شهید والامقام روحانی شهرستان در ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۱۱ آذر ماه در مسجد جامع شهر سیاهکل برگزار خواهد شد.

رحمت حیدری نژاد فرماندار سیاهکل در جلسه هماهنگی برگزاری اولین یادواره روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی و دو شهید والامقام روحانی شهرستان سیاهکل ، گفت : در راه آرمانهاى انقلاب اسلامى ، روحانیون معزز با تقدیم شهدای والامقام ، جانبازان و آزادگان ، نشان دادند که شهادت و جانبازى در راه خداوند ، برای آنها افتخار محسوب می شود.

وی افزود : روحانیت معظم در طول سالیان و قرن های متمادی علیرغم سختی و مشکلات فراوانی که از سوی دشمنان اسلام برای آن ها ایجاد گردید ، در راه مبارزه با بدعت ها و تحریف ها ، با اهدای جان و سلامتی خویش از اسلام ناب محمدی (ص) دفاع کردند و با شناسایی و خنثی نمودن توطئه های شوم دشمنان ، با ایجاد وحدت و انسجام اجازه ندادند که تفرقه و دو دستگی در جهان اسلام بوجود بیاید.

حیدری نژاد در ادامه گفت : تاریخ ایران ، سرشار از وجود پر برکت عالمان و بزرگانی است که برای گسترش اسلام و حفظ کیان کشور ، جان فشانی های زیادی انجام دادند و عالم و روحانی بزرگ ، شهید میرزا کوچک خان جنگلی با عدالتخواهی و اعتقاد به اسلام ، با ظلم و ستم در آن زمان مقابله کرد.

فرماندار سیاهکل در ادامه اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حضور مردم مسلمان ایران به پیروزی رسید و در تمامی عرصه و خنثی نمودن توطئه های دشمنان ، پیروز و سربلند بیرون آمد و امروز نیز با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی با اقتدار و انسجام به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می نماید و برای آزادی خواهان جهان به عنوان یک الگو محسوب می گردد.

باکانال همای خبر  همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …