چاپ مطلب چاپ مطلب

ایرج ندیمی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لاهیجان : جامعه امروز ما با فقر راستگویی و امانتداری مواجه است

اختصاصی همای گیلان:نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لاهیجان گفت : از استانداری، معاونت برنامه ریزی( اقدامی) و همه کسانی که تلاش منصفانه در اعلام عدد و ارقام داشته اند تقدیر و تشکر می شود هرچند معلوم نیست چه عددی تخصیص داده شود ولی امیدوارم راضی کننده باشد.

SAM_1227

ایرج ندیمی افزود : دراحادیث راستگویی و امانتداری دو ویژگی مهم یک انسان مومن به حساب می آید و توصیه شده است فریب برخی انسانهای که نماز را برپا می دارند نخورید زیرا کسانی هستند که حتی برپایی نمازشان از روی ترس می باشد اما راستگویی و امانتداری کار هر کسی نیست که متاسفانه جامعه امروز ما با فقر آن مواجه است.

وی با اعلام اعتباراتی که طی مدت نمایندگی خود توانسته برای شهرستان اخذ نماید اظهار داشت: من این اعداد را اعلام می کنم که بعضی ها قلم به دست شده اند و برای ما می نویسند و معنی تفکیک قوا را بیان می نمایند.

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصاد اضافه نمود : در کشور ما استقلال مطلق وجود ندارد بلکه مداخلات قانونی هم در واحد نظارت و هم در واحد تقنین وجود دارد .  به صراحت می گوییم اگر بعضی مداخلات صورت نمی گرفت شهرستان در بسیاری موارد متضرر می شد.

ندیمی اذعان داشت : من برای شهرستان رشت ارزش زیادی قائلم اما برخی تصور می کنند چون ادارات کل در رشت قرار دارد این ادارات مال آنهاست.

SAM_1225 SAM_1224 SAM_1218 SAM_1219 SAM_1223 SAM_1218 SAM_1216 SAM_1215 SAM_1210 SAM_1213 SAM_1214 SAM_1209

 

About

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …