چاپ مطلب چاپ مطلب

ایجاد اولین وبلاگ خبری استان در فرمانداری آستانه اشرفیه

اختصاصی همای گیلان:طی مصاحبه ایی که با علیرضا (پژمان) جوانشیری مشاور فرماندار در امور فرهنگی ، رئیس روابط عمومی ، بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری آستانه اشرفیه داشتیم با خبر شدیم برای اولین بار در استان در فرمانداری آستانه اشرفیه ، وبلاگ خبری ایجاد و در دسترس عموم مردم و اصحاب خبری قرار گرفته است.
جوانشیری اذعان داشت ، با ایجاد این وبلاگ و البته ثبت اخبار در پرتال استان ، دسترسی اصحاب خبر و عموم مردم به اخبار فرمانداری و اقدامات فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان بسیار حائض اهمییت است.
وی در ادامه پیشبرد اهداف خود در روابط عمومی را با کمک همکاران زحمت کش فرمانداری و همکاری اصحاب خبر انجام شدنی دانست.

2
مشاور فرماندار در امور فرهنگی ، رئیس روابط عمومی ، بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی با آرزوی تکریم درست ارباب رجوع از سوی همکاران این فرمانداری و عدم وجود هرگونه شکایت اعلام کرد که در صورت بروز شکایت و ابهام از سوی مردم در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی به ایشان با دستور مقامات بالاتر اقدام خواهد نمود.
با توجه به حضور جوانشیری در بخش های مختلف اداری استانداری گیلان ، سازمان مدیریت برنامه ریزی سابق ، انتظار تحول در روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه که مدت ها بدون سکان دار اداره می شد، میرفت.
البته برنامه های آتی وی در ارتقای بخش فرهنگی و روابط عمومی فرمانداری چشمگیر است.
در انتها لازم به ذکر است جوانشیری از یکم مهر ماه امسال ، سکان هدایت روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه را بر عهده گرفت که آرزوی موفقیت برای ایشان را داریم.
وبلاگ خبری فرمانداری آستانه اشرفیه با آدرس :
farmandarinews.blogfa.com
در دسترس عموم مردم و اصحاب خبری قرار دارد.

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …