چاپ مطلب چاپ مطلب

ایجاد ایستگاه تاکسی و آتش نشانی در ناحیه صنعتی پیام نور رشت/ قدردانی از پیگیری های رئیس شورا در راستای انجام آسفالت ناحیه کارگاهی

در دیدار جمعی از مدیران ناحیه صنعتی کارگاهی پیام نور رشت با رئیس شورای شهر رشت :

ایجاد ایستگاه تاکسی و آتش نشانی در ناحیه صنعتی پیام نور رشت/

قدردانی از پیگیری های رئیس شورا در راستای انجام آسفالت ناحیه کارگاهی

در دیدار جمعی از مدیران ناحیه صنعتی کارگاهی پیام نور رشت با رئیس شورای اسلامی شهر رشت تقاضای ایجاد ایستگاه آتش نشانی و تاکسی در این قسمت از شهر مطرح و از پیگیری های دکتر واثق کارگرنیا رئیس شورای رشت در راستای اجرای آسفالت مسیر خیابان تقدیر شد.

همای خبر– مدیر عامل شرکت آرکا پوشش کاسپین در این دیدار با قدردانی از پیگیری های مداوم ریاست شورای رشت در اجرای آسفالت در این قسمت از شهر اظهار کرد: بارها این درخواست را مطرح کرده بودیم اما متاسفانه توجهی به این مهم نمی شد و پس از مراجعه به دکتر واثق کارگرنیا ریاست شورای رشت،  بالاخره آسفالت مسیر جاده انجام و تردد برای کارگران زحمتکش تا حدودی سهولت پیدا کرد‌ه است.

ابراهیم اخوان با بیان اینکه ایجاد ایستگاه آتش نشانی و ایستگاه تاکسی و همچنین تعریض جاده ناحیه کارگاهی تقاضای دیگری است که از مدیریت شهری رشت داریم افزود: این جاده عرض کمی دارد و عبور و مرور سرویس های حامل کارگران و یا مواد لازم تولید با سختی انجام می شود و امیدواریم این مشکلات نیز برطرف شود.

وی با قدردانی از پیگیری های دکتر واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در راستای اجرای آسفالت در این قسمت از شهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به حمایت از تولید کنندگان تاکید دارند و یقینا نگاه مدیریت شهری در راستای رفع مشکلات ناحیه کارگاهی صنعتی پیام نور رشت نیز در این راستا شایسته تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه منتخبین مردم شریف رشت در شورای ششم تمام تلاش خود را به منظور رفع مشکلات شهری به کار گرفته اند اظهار کرد: ایجاد ایستگاه تاکسی در این محدوده از رشت باید بر اساس نیاز سنجی و نظر کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام شود .

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه برای ایجاد ایستگاه آتش نشانی نیز به یک محوطه نیازمند هستیم افزود: یقینا با وجود کارگاه های تولیدی مختلف و ساکنین محلی در این قسمت از شهر، وجود یک ایستگاه آتش نشانی ضرورت دارد تا در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به کنترل و مهار حریق و حوادث اقدام کنیم.

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید گیلان یک قطب صنایع غذایی در …