چاپ مطلب چاپ مطلب

ایرانی ها، تاشکند و مسقط را برای میزبانی به AFC پیشنهاد می دهند!

همای گیلان: رای نهایی AFC روز چهارشنبه(۲۶ اسفند) درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان صادر شد که در نهایت به نفع سعودی ها بود.

13941015000706_PhotoB

چرا که قرار شد بازی‌ها در کشور ثالث برگزار شود. در شرایطی که مسئولان فدراسیون کشورمان و باشگاه ها هنوز تصمیمی برای این موضوع نگرفتند، یکی از رسانه‌های عربستانی به نقل از منبع آگاه ادعا کرد که ایران دو شهر تاشکند، پایتخت ازبکستان و مسقط پایتخت عمان را برای میزبانی بازی‌های تیم‌های خود با نمایندگان عربستان پیشنهاد می‌دهد.

روزنامه «المدینه» در گزارش امروز خود نوشت: نمایندگان عربستانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، پیشنهاد خود را برای برگزاری بازی های خود با نمایندگان ایران به AFC ارائه دادند. باشگاه الهلال، ورزشگاه «ثانی بن جاسم» الغرافه قطر را برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز انتخاب کرده است. باشگاه الاتحاد ورزشگاه «سحیم بن حمد» باشگاه قطر را برای میزبانی بازی مقابل سپاهان اصفهان پیشنهاد داده و باشگاه النصر هم استادیوم «آل مکتوم» النصر امارات را برای میزبانی بازی مقابل ذوب آهن اصفهان پیشنهاد داده است.

این نشریه درباره پیشنهاد ایران به AFC نیز عنوان کرد: هنوز مسئولان فدراسیون ایران و باشگاه های آن پیشنهادی رسمی را به AFC ارائه ندادند ولی از طریق منابع آگاه خبر می رسد که آنها ورزشگاه مرکزی شهر تاشکند ازبکستان یا یکی از ورزشگاه های شهر مسقط، پایتخت عمان را پیشنهاد خواهند داد.

 این ادعا رسانه عربستانی در حالی است که مسئولان فدراسیون کشورمان هنوز تصمیمی برای این موضوع نگرفتند و در حال گمانه زنی هستند تا تصمیمی قطعی  بگیرند.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …