چاپ مطلب چاپ مطلب

باحضورمعاون بهره برداری شرکت آبفای استان گیلان پروژه های آب وفاضلاب شهرستان سیاهکل افتتاح وبه بهره برداری رسید

اختصاصی همای گیلان:  هفت پروژه آبفای شهرستان سیاهکل با حضورمعاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب افتتاح وبه بهره برداری رسید.
معاون بهره بره برداری شرکت آبفای استان گیلان در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت:در دهه فجر ۲۶ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان به بهره برداری می رساند.
صانع دوست همچنین با بیان اینکه این پروژه به نمایندگی از دیگر پروژه های شرکت آب و فاضلاب افتتاح می شود افزود: حفر دو حلقه چاه عمیق در دیلمان و سیاهکل، اجرای خط انتقال چاه و بازسازی تاسیسات بخشی از پروژه های آبفا در سیاهکل می باشد.
حسن امیدوار مدیرامورآبفای شهری سیاهکل در این مراسم ابتدا دهه فجر را تبریک گفت و از زحمات مسئولین جناب مهندس حسینی مدیرعامل محترم شرکت آب وفاضلاب شهری ومهندس اسلامی فرماندار محترم برای اجرای این پروژه ها تشکر و قدردانی کرد.
امیدوار مدیر آبفای سیاهکل در ادامه اجرای خط انتقال چاه با اعتبار ۱۳۹۰ میلیون ریال ، بازسازی تاسیسات با اعتبار ۴۲۰ میلیون ریال ، احداث ساختمان اتاقک چاه با اعتبار ۱۳۵۰ میلیون ریال ، حفر یک فقره چاه عمیق با اعتبار ۱۱۴۰ میلیون ریال، اجرای فاضلاب مسکن مهر ۷۶ واحدی با اعتبار۴۷۳ میلیون ریال ، اجرای خط ۲۰ کیلو ولت چاه جدید سیاهکل ، اصلاح انشعابات آب را از پروژه های ای شرکت در سیاهکل در دهه فجر عنوان کرد.
امیدوار همچنین با اشاره به اینکه یک حفر یک حلقه چاه عمیق با اعتبار ۱۳۶۵ میلیون ریال در دیلمان از دیگر پروژه های این شرکت در این ایام بود خاطر نشان کرد: این پروژه ها از محل اعتبارات ملی با هزینه ۴۷۳ میلیون ریال و اعتبارات استانی با هزینه ۶۱۶۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید .
ذبیح الله نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل نیز در این مراسم هم ضمن تشکر از زحمات مسئولین شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان گفت: مردم این منطقه نیازهای بسیاری دارند و ما انتظار داریم توجه ویژه ایی به شهر سیاهکل شود ، چرا که حق مردم این شهر بیش از این است .

About سردبیر

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …