چاپ مطلب چاپ مطلب

باحضور استاندار گیلان ومدیرکل صمت کلنگ‌زنی و افتتاح دو طرح توسعه

✔️امیدی در افتتاح شرکت دانش بنیان ماشین الات صنایع غذایی گفت:بسیارخوشحالم که اسم شرکت ما به گونه ای بر زبانها افتاده است که در کناراسم دیگر کشورها معروف اسم ایران هم به گوش می رسد

اختصاصی همای خبر/با حضوردکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان ،دکتر تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان وجمعی از مدیران استانی وشهرستانی ، فاز چهارم توسعه شرکت دانش بنیان صنایع غذایی امیدی افتتاح و رسماً به بهره برداری رسیدو کلنگ واحد دیگر برزمین زده شد.
دکتر اسدالله عباسی در مراسم افتتاح طرح توسعه یک واحد ماشین سازی و کلنگ زنی و شروع پروژه طرح توسعه واحد دیگری از این مجموعه ماشین سازی در لاهیجان، ارتباط صنعت با دانشگاه را مورد تأکید قرار داد و گفت: دانش بنیان کردن واحدهای تولیدی، دارای اهمیت است و در این زمینه، حمایت های لازم صورت و تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود.
وی با یادآوری تأکیدات خود به مدیران برای بازدید از واحدهای تولیدی و اتخاذ تصمیم برای رفع مشکلات آنها در همان محل افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین ، همه برای تحقق این شعار وظیفه داریم.
استاندار گیلان تجاری سازی و بازاریابی علمی را نیز در رونق کسب و کار مهم دانست.
دکتر عباسی از بخش های مختلف این شرکت دانش بنیان صنایع ماشین سازی نیز بازدید کرد.

همزمان با دهه تولید و تجارت؛ طرح توسعه یک واحد ماشین سازی که با ۵۸ کشور دنیا ارتباط تجاری دارد، شامل افزایش ظرفیت ماشین آلات تمام اتوماتیک صنایع غذایی و خطوط کامل تولید کیک، کلوچه، بیسکویت و شکلات با سرمایه گذاری یک‌هزار میلیارد ریال و اشتغال ۴۰ نفر، با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.
همچنین با حضور دکتر عباسی پروژه طرح توسعه واحد دیگری از این مجموعه ماشین سازی و طراحی و ساخت ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید محصولات آردی و نان صنعتی با حجم سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی و ظرفیت اشتغال برای یکصد نفر کلنگ زنی شد.
در ادامه فرهاد جمال امیدی مدیر ومالک خوش فکر ماشین سازی امیدی گفت:این شرکت سازنده ماشین الات خط کامل تمام اتوماتیک کیک ،کلوچه،بیسکوئیت و شکلات می باشد.
وی افزود :این واحد به جهت افزایش تولید از سال ۱۳۹۹ آغاز به کار نمود.خوشبختانه از سه ماه پیش این واحد راه اندازی آزمایشی شد و امروز با دستان استاندار محترم افتتاح وبه صورت رسمی به بهره برداری رسید.

مهندس امیدی اظهارداشت:در کنار این افتتاحیه ،کلنگ زمین همجوار این ساختمان به جهت افزایش تولیدات به زمین زده شد.

وی اذعان داشت :بسیار خوشحالم که در دهه صنعت و معدن ،استاندار محترم قبول زحمت نمودند و این واحد تولیدی را به بهره برداری رساندندو همچنین کلنگ واحد دیگر با حضور نماینده عالی دولت و سایر مدیران استانی بر زمین نشست.امیدوارم هر چه سریعتر گامی مثبت به سمت راه اندازی آن،با حمایت شما دست اندرکاران برداریم.

مدیر و مالک ماشین سازی امیدی بعنوان یک صادر کننده برتر و برگزیده چندین سال متوالی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به ۵۸کشور جهان محصولات ما صادر می شود و در این زمینه دارای سی سال سابقه می باشیم.

در ادامه مدیریت فروش و بازرگانی این شرکت گفت:ما به ۵۸کشور خطوط تولید را در حالی صادر نموده ایم که بعلت تحریم هزار جور مانع و مشکل تعامل با کشورها وجود دارد.

خانم شبنم بشردوست افزود: بسیار خوشحالم که اسم شرکت ما به گونه ای در این کشورها برسر زبان ها افتاده است که در کنار اسم آلمانی ،ایتالیایی وچینی ؛ نام ایران هم با افتخار به گوش می رسد.

وی اظهارداشت:ما به گونه ای عمل کرده ایم وچنان خدمات پس از فروشی ارائه داده ایم که به موفقیت کنونی دست یافته ایم و توانسته ایم تا کنون در ۱۶ نمایشگاه بین المللی مثل کشورهای آلمان ،امارات ودیگر کشورهای اروپایی شرکت کنیم و امیدواریم با حمایت های شما این روند رو به رشد را ادامه، وفعالیت مان را در سطح بین المللی بیش از این توسعه دهیم.

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …