چاپ مطلب چاپ مطلب

باحضور فرماندار رضوانشهر؛ مانور زلزله در مدارس رضوانشهر برگزار شد

همزمان با سرار کشور؛ مانور زلزله در مدارس رضوانشهر برگزار شد

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، همزمان با سرار کشور صبح روز دوشنبه هشتم آذر مانور زلزله در مدارس این شهرستان با حضور مهندس محمود قاسمی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، فرمانده انتظامی، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ، امدادی و خدماتی و دانش اموزان و اولیاء و مربیان برگزار شد.
فرماندار رضوانشهر در جمع دانش آموزان با بیان اینکه زمین لرزه پدیده ای طبیعی است که عدم آگاهی نسب به آن سبب بروز مشکلات بسیاری بین جوامع می گردد، گفت: ایجاد زمینه های مناسب در جهت ارتقاء سطح آگاهی مردم و فرهنگ سازی مناسب برای واکنش صحیح در زمان زلزله می تواند بسیار مفید واقع شود.

قاسمی افزایش سطح آگاهی وحفظ آمادگی دانش آموزان برای مقابله با زلزله وارتقای فرهنگ ایمنی را از اهداف برگزاری این مانور دانست و افزود: دانش آموزان به عنوان نسلی که آینده در گرو نحوه عملکرد آنان است باید آموزش های لازم را در این زمینه ببیند.

این مانور با مشارکت نیروهای آتش نشانی رضوانشهر، هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس ۱۱۵ ، برگزار گردید ودانش آموزان روش های مختلف حمل مجروحان ، اطفای حریق ، نحوه مقابله با آتش ، انتقال افراد به پناهگاه ، پناه گیری صحیح ، تخلیه اضطراری مدرسه را آموزش دیدند.

باکانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …