چاپ مطلب چاپ مطلب

باحضور فرماندار شهرستان لنگرود؛ ناصر احمدی شاد به عنوان شهردار شلمان معارفه شد

اختصاصی همای گیلان: در این مراسم اصغری رییس شورای شهر شلمان ضمن قدردانی از زحمات اقای حسن زاده شهردار قبلی گفت:اقدامات قابل توجهی در زمان شهردار قبلی انجام شده و درب دفتر ایشان همواره برای حل مشکلات شهروندان باز بوده است.امیدواریم ایشان در هر مکان و مقامی هستند موفق باشند.
اصغری در ادامه ضمن قدردانی از زحمات اقای سروش سرپرست شهرداری،به اقای شاد سمت جدید را تبریک و برای ایشان ارزوی موفقیت نمود.
حسن زاده شهردار قبلی شلمان نیز ضمن قدردانی از مردم فهیم شلمان گفت:تمام تلاش خود را نمودم تا با اعتبارات موجود و به صورت امانی اقداماتی را برای رفاه شهروندان انجام دهم و شهرداری را با حداقل بدهکاری،حدود ۸۰۰ میلیون تومان به شهردار جدید انتقال داده که این میزان بدهی نسبت به شهرداری های دیگر بسیار کم است.
وی در ادامه ًضمن ارزوی موفقیت برای اقای شاد شهردار جدید شلمان گفت:با توجه به توانی که در شهردار و اعضای شورا وجود دارد یقینا بزودی شاهد اقدامات چشم گیری خواهیم بود.
جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود دیگر سخنران این برنامه ضمن قدردانی از زحمات اقای حسن زاده گفت: ایشان در زمان تصدی خویش،صادقانه و خالصانه انچه را در توان داشتند با کمک شورا و مجموعه شهرداری بهره گرفته و اقدامات خوبی را انجام داده اند.
فرماندار لنگرود ضمن تبریک به اقای شاد شهردار جدید شلمان گفت:شهرداری شلمان از جمله شهرداری های بی حاشیه در شهرستان بوده که امیدواریم ایشان نیز همین روند را ادامه داده و با اقدامات خوبشان پاسخگوی اعتماد مردم و اعضای شورای شهر شلمان باشند.
وی بیان داشت:تعویض یک شهردار توسط اعضای شورای شهر بدان معناست که شهر نیازمند نگاه جدید است.ابتکار ،خلاقیت و نواوری باید در برنامه های شهردار باشد‌.
جوادپور در ادامه مطالعه طرح ها و تجربیات موفق دیگر شهرها، زیباسازی و نظم و انسجام به محیط شهری،رعایت قوانین و مقررات در اهدای مجوزها و.. را از مهمترین نکات قابل توجه شهرداری ها عنوان نمود.
وی تصریح کرد:حقوق شهردار توسط اعضای شورای شهر و حقوق اعضای شورای شهر توسط شهردار باید بر اساس قانون رعایت شود ،در غیر این صورت مردم شهر اسیب میبینند.
ناصر احمدی شاد شهردار جدید شهر شلمان نیز ضمن قدردانی از اعتماد اعضای شورای شهر؛به بحث یکپارچکی مدیریت شهری اشاره کرد و گفت:یقینا اگر همکاری سایر ادارات در بحث یکپارچگی مدیریت شهری با شهرداری ها نباشد ،نمیتوان شاهد زیباسازی شهری باشی م.
شاد بحث ارزش افزوده ،تغییر کاربری و همچنین سند چشم انداز شهرها را از موارد قابل تامل در شهرداری ها عنوان نمود‌.
وی اظهار داشت: بودجه شهرداری شلمان در سال جاری،۳ میلیارد تومان بوده و در ۶ ماهه اول سال تنها ۱۶ عدد پروانه ساخت صادر شده است؛در حالی که ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان حقوق و مزایای کارمندان شهرداری است.نداشتن بودجه کافی برای شهرداری های کوچک باعث شده تا پای شهرداری ها به عدم رعایت قوانین باز شود که این امر با حمایت شهرداری ها در راستای ایجاد درامد پایدار قایل حل خواهد بود.
شاد شهردار شلمان در ادامه توجه به سیمای شهری ، جلوگیری از سد معبر در معابر اصلی،تفکیک زباله از مبدا،رسیدگی به وضعیت رودخانه و دیوارچینی ان را برنامه های خود برشمرد.
در این مراسم حکم ناصر احمدی شاد به عنوان شهردار شهر شلمان قرائت و به ایشان اهدا گردید.

  

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …